Maar waar dan en bij wie? Niet op het adres dat het zou moeten zijn. Geen briefje in de bus. Alhoewel een dhl papiertje meldde dat het bij de buren zou zijn maar die hebben ook niks gezien of gehoord. Wie is normaal gesproken de transporteur vanuit amerika? Als ik weet welke bezorger het zou zijn geweest kan ik misschien achterhalen waar het is terecht gekomen.
Eerst is er iets weggenomen/verdwenen en niet meer opgedoken. Dat bestel ik opnieuw omdat het me dierbaar is, gelukkig vond ik nog een item dat te koop was bij een betrouwbare verkoper. Vlot verzonden maar nu dus ergens onbekend waar
alleen een enorm tijdsverschil. Uiterlijk zaterdag moet ik iets terug gehoord hebben van de verkoper, ebay of de shipper. De verkoper staat bij hun bekend als erg betrouwbaar en een vlotte verzender die heel veel items per jaar verzend. Dat had ik vooraf al uitgezocht ook.
met 1 achteraf nog conflict gehad omdat het ook idd wel op delivered was gezet en de verkopende partij was overtuigd van het feit dat wij fraude aan het plegen waren. Gelukkig met creditcard gekocht dus dat feest ging mooi niet door. Zou dus wel goed je communicatie bewaren want je weet maar nooit of je op gegeven moment toch ineens gedonder krijgt.
ook niet waar ik het oorspronkelijk vandaan heb.
Aangegeven als vermist/gestolen maar ja niet meer opgedoken uiteraard. En dan koop je vervanging en die verdwijnt bij afleveren.