Ebay pakket waar zou het zijn?

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

karuna
Drukke kabouter

Ebay pakket waar zou het zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-22 13:04

Ik had iets besteld en dat is tegen alle verwachtingen in een week eerder afgeleverd. Tenminste volgens de track en trace van ebay zou het afgelopen zaterdag zijn afgeleverd. -O- Maar waar dan en bij wie? Niet op het adres dat het zou moeten zijn. Geen briefje in de bus. Alhoewel een dhl papiertje meldde dat het bij de buren zou zijn maar die hebben ook niks gezien of gehoord.

Wie is normaal gesproken de transporteur vanuit amerika? Als ik weet welke bezorger het zou zijn geweest kan ik misschien achterhalen waar het is terecht gekomen.

Eerst is er iets weggenomen/verdwenen en niet meer opgedoken. Dat bestel ik opnieuw omdat het me dierbaar is, gelukkig vond ik nog een item dat te koop was bij een betrouwbare verkoper. Vlot verzonden maar nu dus ergens onbekend waar ;(

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

KSHancox

Re: Ebay pakket waar zou het zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 13:05

Je hebt een papiertje van DHL. Heb je die al gebeld om info op te vragen?

tjakka123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 13:08

Staat het niet voor de deur ergens? DHL legt het bij ons gewoon ergens in de voortuin...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-22 13:11

Die weten van niets gek genoeg.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 13:12

Al in kliko's gekeken of andere plekken waar ze het kunnen verstoppen?

Als het met DHL geleverd is, dan zou het me niks verbazen als ze het pakketje gewoon ergens gedropt hebben.

Morganlefay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 13:13

Valse info? Anders fijn met verzender opnemen die is verantwoordelijk.

Ben een HSP-er, dus wars van macht, hiërarchie en regels.
Een soeverein? die ligt in mijn gereedschapskist.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-22 13:24

Echt alles nagezocht, buren hebben niks. Alle bezorgdepots nagebeld ook die hebben ook niks. Het zou echt afgeleverd zijn met de mensen thuis die de deur open deden. Dat kan absoluut niet.

De verzender heb ik een mail gestuurd, het enorme tijdsverschil maakt het niet gemakkelijker. Ellende is het is een collectors item dat weinig gemaakt is en zij had nog een exemplaar liggen. Vlot opgestuurd ook en dus veel sneller hier dan verwacht. Dan zou alleen geld terug mogelijk zijn. Maar heb ik nog geen vervanger. |(

Alleen waar het nu is :?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-22 19:53

Ebay en de verkoper gaan de shipper aan de mouw trekken om te onderzoeken wie de bezorger in nederland is geweest als het geen dhl is geweest. En waar het pakket nu zou kunnen zijn. Mocht het echt weg zijn dan krijg ik wel het geld terug maar dan ben ik helaas zonder vervanger van iets wat me dierbaar is. -O-

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 20:00

Ik kreeg laatst ook bericht dat dhl iets geleverd had, nergens te vinden.

Gebeld naar DHL en kreeg doodleuk te horen, ja, dat gebeurt wel eens dat u die melding krijgt en dat het pas over een paar werkdagen later bezorgd wordt of zoals bij mijn man, afgegeven bij een pakket punt zonder melding. Echt ruk dus.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-22 20:03

Dit was een dhl briefje in de bus -O- met vaag erop geschreven het huisnummer van de buren. Die ook niks hebben gezien of gehad. Vreemde is dat dhl helemaal geen bezorging had voor zaterdag op dat adres en ook niet voor de buren. Dat bleek dus bij het tweede telefoontje. Eerst zeiden ze aflevering en er deed iemand open, daarna was het helemaal geen bestellingen gehad voor het weekend in die straat.

Dat opgeteld bij diezelfde dag de tracking van ebay delivered.

Maar ja waar dan? :?

Ik moet zeggen het contact (na even heel hard zoeken op de bay site) verloopt wel vlot. Ik heb voor chat gekozen ipv bellen zodat het vastgelegd is. Ik kreeg daar netjes ook een transcript van per mail. :j alleen een enorm tijdsverschil. Uiterlijk zaterdag moet ik iets terug gehoord hebben van de verkoper, ebay of de shipper. De verkoper staat bij hun bekend als erg betrouwbaar en een vlotte verzender die heel veel items per jaar verzend. Dat had ik vooraf al uitgezocht ook.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 20:11

En je kan via de track en trace niet inzien welke partij in NL geleverd moet hebben? Ik heb eigenlijk nooit gehad dat dat niet terug te vinden is. Of was het brievenbus formaat?

Hier ook tot 2x toe gehad dat pakketten uit de VS zoek geraakt zijn, ook custom/collector en dus achteraf alleen in geld te vergoed terwijl je 100x liever gewoon je product had gehad. Enorm zuur is dat :(:) met 1 achteraf nog conflict gehad omdat het ook idd wel op delivered was gezet en de verkopende partij was overtuigd van het feit dat wij fraude aan het plegen waren. Gelukkig met creditcard gekocht dus dat feest ging mooi niet door. Zou dus wel goed je communicatie bewaren want je weet maar nooit of je op gegeven moment toch ineens gedonder krijgt.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-22 20:17

Via de track en trace niks van terug te vinden wie het zou hebben bezorgd, alleen dus dat dhl briefje waar dhl niks van weet. Betaald met credit card gelukkig ook en ebay werkt ook hard mee. Maar ja geld terug is wel fijn maar daarmee ben ik nog steeds zonder het product. Ik heb ook om die reden aangegeven bij het chat contact dat het me echt om het gekochte gaat en geld terug alleen maar een doekje voor het bloeden is. Helaas nergens meer te krijgen :n ook niet waar ik het oorspronkelijk vandaan heb.

Het zou een brievenbus pakje kunnen zijn in een dikke enveloppe of een pakje. Ik heb ook gevraagd om een foto van het pakket zodat ik weet wat ik zoek eventueel in de tuin of bij buren of waar ook -O-

Het zure is, het orgineel is van mijn rolstoel af gehaald door iemand. _-:( Aangegeven als vermist/gestolen maar ja niet meer opgedoken uiteraard. En dan koop je vervanging en die verdwijnt bij afleveren. ;(

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-22 23:05

:oo *\%/* 8)7 :?

Ja ja. Het pakje is via zwitserland gekomen met een mij totaal onbekende bezorgbedrijf op het pakje (geen dhl) VANAVOND om even voor 2200 8)7 bezorgd op het verkeerde adres andere naam en ander huisnummer een straat achter me. _-:( bril of leesles nodig misschien?

Deze mij onbekende persoon is naar mijn buren gegaan (geen idee waarom niet meteen naar het juiste huisnummer) en die belden vervolgens hier weer aan met het pakje.

Het item is in goede conditie nu eindelijk in mijn bezit. *\%/* Dit meteen ook maar doorgegeven aan ebay en de verkoper.

Maar jemig zo vaag dit. Waar komt het dhl papiertje dan vandaan zaterdag? Waarom dan drie dagen later naar en een andere straat, een andere naam en een ander huisnummer :? en gaat die persoon vervolgens naar mijn buren ipv naar het juiste huisnummer.

Ik zal er nooit achterkomen waarom het zo vreemd loopt maar goddank is het terecht en in goede conditie.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie