Moet je bij de een opzeggen en de ander een abonnement afsluiten of sluit je af en word dan het oude opgezegd? Mijn contract liep van 2017-2019 dus ik ga er vanuit dat ik op dit moment gewoon kan opzeggen wanneer ik wil?
Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
Eleionomae schreef:Als je overstapt naar een andere provider binnen de gestelde overstap termijn doet je nieuwe provider dat voor je.
callippo schreef:Eleionomae schreef:Als je overstapt naar een andere provider binnen de gestelde overstap termijn doet je nieuwe provider dat voor je.
Dit.
Zeker als je je telefoonnummer wil behouden, moet je niet zelf opzeggen.
Bij een nieuwe provider kun je de gegevens van je huidige abonnement invullen, dan kunnen zij je direct laten zien per wanneer je kunt overstappen
thirteenn schreef:Thanks beide! En hoe weet ik of ik in een overstap termijn zit?
callippo schreef:Eleionomae schreef:Als je overstapt naar een andere provider binnen de gestelde overstap termijn doet je nieuwe provider dat voor je.
Dit.
Bij een nieuwe provider kun je de gegevens van je huidige abonnement invullen, dan kunnen zij je direct laten zien per wanneer je kunt overstappen
Eleeke schreef:TS heeft geen langlopend contract meer, dan gaat het een stuk makkelijker
cursebreaker schreef:De nieuwe provider waar wij naartoe willen, Vodafone, gaf juist aan dat we Wel zelf al konden/moesten opzeggen bij in mijn geval KPN bv. en dat zij nog helemaal niks konden betekenen voor mijn verlenging en nummer overname totdat ik korter bij het aflopen van contract datum zit bij KPN bv. In mijn geval loopt het contract 6 december af en moest ik van Vodafone dus nog even wachten met opnieuw contact opnemen met hen, maar wel al gewoon opzeggen bij KPN bv. Ik heb mijn contract bij KPN dus opgezegd ivm opzeg termijn. En dat zou voor de nummer overname geen probleem moeten zijn dan volgens Vodafone en straks gewoon geregeld gaan worden. Maar misschien dat het per provider idd verschilt. Ik zou voor de zekerheid dan gewoon met de klantenservice bellen bv.
@TS
Ik zou dus gewoon even met de klantenservice bellen. Met dit soort dingen, is het toch handiger misschien om iemand te spreken even waar je alle vragen op los kunt laten en snel en duidelijk antwoord hebt.
conejo schreef:cursebreaker schreef:De nieuwe provider waar wij naartoe willen, Vodafone, gaf juist aan dat we Wel zelf al konden/moesten opzeggen bij in mijn geval KPN bv. en dat zij nog helemaal niks konden betekenen voor mijn verlenging en nummer overname totdat ik korter bij het aflopen van contract datum zit bij KPN bv. In mijn geval loopt het contract 6 december af en moest ik van Vodafone dus nog even wachten met opnieuw contact opnemen met hen, maar wel al gewoon opzeggen bij KPN bv. Ik heb mijn contract bij KPN dus opgezegd ivm opzeg termijn. En dat zou voor de nummer overname geen probleem moeten zijn dan volgens Vodafone en straks gewoon geregeld gaan worden. Maar misschien dat het per provider idd verschilt. Ik zou voor de zekerheid dan gewoon met de klantenservice bellen bv.
@TS
Ik zou dus gewoon even met de klantenservice bellen. Met dit soort dingen, is het toch handiger misschien om iemand te spreken even waar je alle vragen op los kunt laten en snel en duidelijk antwoord hebt.
Ik werk voor ziggo en wij sluiten ook Vodafone abonnement of. En wij kunnen 4 maanden van te voren nieuw abonnement afsluiten naar mijn weten. Je stapt dan wel pas over na die 4 maanden. Maar kunnen dan al wel in orde maken.
Heb het ff voor de zekerheid na gevraagd werk sinds eind juli niet i.v.m. vakantie en daarna door ziekte. Dus misschien is er wat veranderd. Als ik meer weet laat ik het weten.
conejo schreef:Ik werk voor ziggo en wij sluiten ook Vodafone abonnement of. En wij kunnen 4 maanden van te voren nieuw abonnement afsluiten naar mijn weten. Je stapt dan wel pas over na die 4 maanden. Maar kunnen dan al wel in orde maken.
Heb het ff voor de zekerheid na gevraagd werk sinds eind juli niet i.v.m. vakantie en daarna door ziekte. Dus misschien is er wat veranderd. Als ik meer weet laat ik het weten.
cursebreaker schreef:callippo schreef:Dit.
De nieuwe provider waar wij naartoe willen, Vodafone, gaf juist aan dat we Wel zelf al konden/moesten opzeggen bij in mijn geval KPN bv. en dat zij nog helemaal niks konden betekenen voor mijn verlenging en nummer overname totdat ik korter bij het aflopen van contract datum zit bij KPN bv. In mijn geval loopt het contract 6 december af en moest ik van Vodafone dus nog even wachten met opnieuw contact opnemen met hen, maar wel al gewoon opzeggen bij KPN bv. Ik heb mijn contract bij KPN dus opgezegd ivm opzeg termijn. En dat zou voor de nummer overname geen probleem moeten zijn dan volgens Vodafone en straks gewoon geregeld gaan worden. Maar misschien dat het per provider idd verschilt. Ik zou voor de zekerheid dan gewoon met de klantenservice bellen bv.
@TS
Gebruikers op dit forum: Bytespider, CharleyT, Emj_23, lenaa_tje, MoniqueT, spookyskippy en 19 bezoekers