Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
_San87_ schreef:Kun je niet beter naar trillingdempers op zoek? Lijkt me goedkoper en duurzamer dan een nieuwe wasmachine.
Yv_ schreef:Ik heb die trillingen van de bovenburen. Ik word gewoon misselijk van het gedreun als dat ding staat te centrifugeren, letterlijk kotsmisselijk. Alsof er een helicopter náást me staat te tieren.
Als ik ze mag geloven, hebben ze "alles" al geprobeerd, maar zo klinkt het niet. Ik lees dus even mee naar dé oplossing . Zij hebben ook een lekbak. Al aangekaart dat het daaraan kan liggen, omdat ik die van de oude bewoner nooit heb gehoord, maar ze zeggen dat die er ondertussen onderuit is en ik hoor het nog steeds, dus weet niet of dat verschil maakt. Als ze het uberhaupt hebben geprobeerd dan.
Isabonny schreef:_San87_ schreef:Kun je niet beter naar trillingdempers op zoek? Lijkt me goedkoper en duurzamer dan een nieuwe wasmachine.
Ja, dat zou een optie zijn, als deze machine ons nu niet in de steek liet. Is volgens mij een maandagmorgen modelletje geweest. Mijn man, die wasmachines kan repareren zegt, dat het geen zin heeft om nog een reparatie eraan uit te voeren. Hij heeft de 20 jaar bij lange na niet volgemaakt, helaas. Ik schat dat we hem 10 jaar geleden hebben aangeschaft. We moeten dus sowieso een nieuwe machine aanschaffen.
En dus gaan we meteen op zoek naar een machine die niet zo rammelt en dus kwamen we bij Asko uit.
Voor het trillen hebben we zelfs een betonnen bak onder het machine gemaakt. Trillen werd wat minder , maar niet veel.
En om de machine weer naar beneden te verhuizen is geen optie. We hebben speciaal een kast op maat laten maken in de badkamer voor toilettafel en wasmachine/droger. En in de bijkeuken , waar deze machines voorheen stonden, staat nu een grote vriezer.
xChantal94 schreef:stitchlover schreef:Ik lees even mee! Onze wasmachine staat in een lekbak en op een dikke rubber mat. Dat helpt bij ons helaas niet tegen het doortrillen
De lekbak maakte het trillen hier juist erger .
Nielojram schreef:Yv_ schreef:Ik heb die trillingen van de bovenburen. Ik word gewoon misselijk van het gedreun als dat ding staat te centrifugeren, letterlijk kotsmisselijk. Alsof er een helicopter náást me staat te tieren.
Als ik ze mag geloven, hebben ze "alles" al geprobeerd, maar zo klinkt het niet. Ik lees dus even mee naar dé oplossing . Zij hebben ook een lekbak. Al aangekaart dat het daaraan kan liggen, omdat ik die van de oude bewoner nooit heb gehoord, maar ze zeggen dat die er ondertussen onderuit is en ik hoor het nog steeds, dus weet niet of dat verschil maakt. Als ze het uberhaupt hebben geprobeerd dan.
Ben je niet wat overgevoelig?
Uhhhm schreef:Ik had hetzelfde probleem bij mijn LG wasmachine. Uit bed trillen en vanaf de benedenverdieping leek het soms alsof het plafond naar beneden ging komen. Mijn wasmachine ging zelfs aan de wandel door het getril van de vloerplanken bij centrifugeren.
Bij mij was de oplossing om er een tegel onder te doen. Gewoon een grote 60x60cm tuintegel. Stuk minder last van trillingen en geluid. Gaat alleen soms nog met tegel en al aan de wandel, maar dan schuif ik hem weer terug.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers