Recente ervaringen huur appartement/studio’s gezocht

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biks2
Berichten: 1271
Geregistreerd: 28-08-21

Recente ervaringen huur appartement/studio’s gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-22 22:19

Hey bokkers,

Helaas is mijn relatie over en kan ik na 4 jaar samenwonen weer gaan verhuizen.
Ik kwam toen van een studentenkamer in hartje Arnhem en betaalde daar 380,-
Ik zoek weer iets in Arnhem, maar het lijkt niet te doen te zijn.
Ik heb een bezichtiging gehad, 625,- voor een kamer wat niet eens netjes en schoon is.

Qua inkomsten heb ik nu nog geen werk want ik studeer. Ik vroeg me af of iemand recente ervaring heeft in deze huur woning markt en wat haalbaar is?

In Arnhem blijven lijkt me haast onmogelijk, ik wil graag wel enige zelfstandigheid omdat ik nu 4 jaar in een appartement heb gewoond en een typisch studentenhuis lijkt me niks.
Mijn voorkeur gaat uit naar een studio/etage/hospita/gedeelde woning met werkenden.

Ik ben vandaag in noord Nederland bij een studio wezen kijken wat echt heel betaalbaar is, maar dan moet ik wel 130 km verderop gaan wonen wat natuurlijk ook niet ideaal is, en van een stad naar een dorp.

Ervaringen met ergens helemaal opnieuw beginnen zijn ook welkom :)

leeslampje

Berichten: 1153
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 22:28

Wat rot voor je, niet fijn om om deze reden nieuwe woonruimte te zoeken. Zeker niet in deze markt…

Wat is je budget?
Sta je inschreven bij woningbouwverenigingen? Aangezien je nog studeert: al op https://www.room.nl gekeken?

Biks2
Berichten: 1271
Geregistreerd: 28-08-21

Re: Recente ervaringen huur appartement/studio’s gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-22 22:58

Ja het is echt zwaar.. :\

Budget is zo’n 500,- dus inclusief eventuele huurtoeslag.