Microsoft agenda deelt terwijl ik dat niet wil

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Earth

Microsoft agenda deelt terwijl ik dat niet wil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 20:00

Mensen waarmee we een youtube account hebben, krijgen nu ineens agenda-items van mij in hun mailbox. Maar, ik heb niks gedeeld. Ook als ik naar 'delen' ga, staat er dat ik mijn agenda met niemand heb gedeeld. Maar verschillende mensen krijgen dus wel items door. Dat vind ik echt heel slecht. Het zijn gelukkig geen persoonlijke dingen, maar dit kan gewoon echt niet!
Maar, hoe krijg ik dit opgelost? Ik zie nergens een optie dat ik dat kan uitzetten.
Ik begrijp er dus helemaal niks van. Ook op google word ik niks wijzer... -O-

Biebz

Re: Microsoft agenda deelt terwijl ik dat niet wil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 20:12

Dat hebben wij idd ook.
Door het delen van het YouTube account worden alle leden gezien als gezin. En heb je dus een gezinsagenda.
Ik moet bij elke afspraak handmatig veranderen in welke agenda ik het zet.

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 21:05

In je outlook app kun je wel het een en ander aanpassen waardoor hij je eigen agenda als standaard kiest als je een afspraak aanmaakt, en niet de gezinsagenda. Weet nu zo gauw uit mijn hoofd niet precies waar het zit maar als je dat instelt gaat het vanzelf goed. Even googlen op standaard account in outlook.

Het is overigens niet zo verstandig om een account met mensen te delen waarvan je niet wilt dat ze informatie van jou inzien.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 21:28

RoosvanBlue schreef:
In je outlook app kun je wel het een en ander aanpassen waardoor hij je eigen agenda als standaard kiest als je een afspraak aanmaakt, en niet de gezinsagenda. Weet nu zo gauw uit mijn hoofd niet precies waar het zit maar als je dat instelt gaat het vanzelf goed. Even googlen op standaard account in outlook.

Het is overigens niet zo verstandig om een account met mensen te delen waarvan je niet wilt dat ze informatie van jou inzien.

Nou dat is dus een goeie, want daar had ik niet bij stilgestaan. Ik was al gestopt met deze agenda te gebruiken, want ik vond m al niet praktisch en soms liep ie te klooien met tijden, dan wilde ik 11.30 uur erin zetten en kwam de afspraak elke keer om 13.30 uur in mn agenda. Werd daar echt agressief van :')