Moderators: Essie73, Ladybird, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek
verootjoo schreef:Even een oprechte verbazingsvraag; waarom mag je kind niet volgens zijn eigen biologische klok uit bed? Midden in de nacht is idd niet zo handig, maar ik lees hier half 7, dat is toch een hele normale tijd voor een kind van 4 om uit bed te gaan?
Laten jullie ze dan oprecht nog een half uur/uur wakker in bed liggen tot het volwassenenbrein het tijd vindt om wakker te worden?
Hier iig nooit slaaptrainers. Onze zoon van 6 komt tussen 6-half7 melden dat ie wakker is, en gaat dan naar beneden. Doet ie vanaf dat hij een jaar of 3,5/4 is.
Onze zoon van 3 is een langslaper en komt altijd rond half 8 uit bed.
Mjetterd schreef:verootjoo schreef:Even een oprechte verbazingsvraag; waarom mag je kind niet volgens zijn eigen biologische klok uit bed? Midden in de nacht is idd niet zo handig, maar ik lees hier half 7, dat is toch een hele normale tijd voor een kind van 4 om uit bed te gaan?
Laten jullie ze dan oprecht nog een half uur/uur wakker in bed liggen tot het volwassenenbrein het tijd vindt om wakker te worden?
Hier iig nooit slaaptrainers. Onze zoon van 6 komt tussen 6-half7 melden dat ie wakker is, en gaat dan naar beneden. Doet ie vanaf dat hij een jaar of 3,5/4 is.
Onze zoon van 3 is een langslaper en komt altijd rond half 8 uit bed.
In ons geval staat de slaaptrainer om 06:15, anders hebben we de kinderen om half 5 al aan het bed staan op sommige dagen.
secricible schreef:Ik heb van tommee tippee. Voordeel vond ik dat je met een app kan bedienen. Dus als het erg onrustig op de kamer was de eerste dagen of als zusjelief om 6 de boel op stelten zet en niet in bed te houden is kon ik zonder dat hij het wist zijn wekker verzetten zodat ik toch consequent kon blijven met "pas bij groen uit bed"
Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bellatrix, Bnet, Casca, Diddykong, Em_, Froukje, Hanneke137, jojoleinee, Lalidan, LesleyAnne, MirjamRobin, Mitch_Beauty, SansaS, Syrianda, venga, xYaartje en 35 bezoekers