-
Daihyo
-

- Berichten: 89325
- Geregistreerd: 01-06-01
- Woonplaats: Animals
Ik heb vanmorgen al met ICT gebeld, maar zij zeggen dat het probleem bij mij thuis zit. Maar ik kom er niet uit.
Ik heb internet via KPN. Tot afgelopen donderdag werkte de wifi op alle apparaten prima. Nu ineens maakt mijn werklaptop geen verbinding. Alle andere apparaten (telefoon, eigen laptops, smarttv) maken wel gewoon verbinding. Eigenlijk alles behalve mijn werklaptop dus.
Of nou ja, hij maakt dus wel een soort van verbinding, maar ik heb geen internet. Uiteraard heb ik het modem al gereset en de laptop opnieuw opgestart.
Iemand nog een briljant idee, want ict kan me niet verder helpen zeggen ze?
∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl -
onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - paardvriendelijke zaaimengsels - plukken voor je paard
-
dalena
-

- Berichten: 3372
- Geregistreerd: 28-09-12
- Woonplaats: Limburg
Mijn oude laptop doet dit ook en dan helpt opnieuw opstarten. Maar dat heb je al geprobeerd. Kan je helaas niet verder helpen maar lees wel even mee
-
leeslampje
-

- Berichten: 1223
- Geregistreerd: 11-10-16
- Woonplaats: Den Haag
KPN zelf al gebeld? Die kunnen op afstand (telefonisch) vaak een hoop oplossen.
-
Paardenfan25
-
- Berichten: 1286
- Geregistreerd: 05-06-15
Ik heb afgelopen dagen ook veel kpn problemen gehad. Alles afsluiten, stekkers eruit. Hielp bij mij uiteindelijk pas door wifi wachtwoord te vergeten en opnieuw in te voeren
-
Koekeroekus
-

- Berichten: 3345
- Geregistreerd: 18-08-13
- Woonplaats: Enter
Heb je toevallig een vpn verbinding ergens aanstaan? Wellicht vanuit een virusscanner. Soms kan die ook de boel om zeep helpen.
Je zou anders je netwerk een keer opnieuw kunnen instellen. Even googelen hoe dat precies moet maar vaak helpt dat ook.
Edit: beetje knullig dat ict je niet verder kan helpen. Daar zijn ze ict voor toch...
Iemand een Kerstmuts gevonden?
-
Anoniem
-
Vooraf aan de oplossing je laptop met een netwerkkabel aan je modem hangen.
-
Daihyo
-

- Berichten: 89325
- Geregistreerd: 01-06-01
- Woonplaats: Animals
Ik heb niet eens een netwerkkabel in huis 
Wat ik tot nu toe heb gedaan:
Modem gerest
Laptop opnieuw opgestart
Wifinetwerk vergeten en opnieuw ingesteld
Verbinding geoptimaliseerd via mijn kpn
Wachtwoord wifi aangepast
Ik sta nu in de wacht bij kpn.
Virusscanner op vpn weet ik niet. Het is de laptop van mijn werkgever en volgens ict ligt het probleem bij mijn internet en niet bij de laptop.
Wel apart dat mijn privélaptops, telefoon en smarttv wel gewoon verbinding kunnen maken.
∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl -
onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - paardvriendelijke zaaimengsels - plukken voor je paard
-
Koekeroekus
-

- Berichten: 3345
- Geregistreerd: 18-08-13
- Woonplaats: Enter
Gok dat kpn je ook niet gaat/kan helpen. Alle standaard dingen die zij doen heb je al gedaan.
Ik zou je netwerk nog even proberen opnieuw in te stellen. Dat kan ook helpen. Anders toch echt die kerels van de ict aan de ketting leggen. Lekker makkelijk roepen dat het aan je internet ligt. Uit mijn ervaring ligt dit meestal aan je laptop als het opeens gebeurd.
Iemand een Kerstmuts gevonden?
-
Lunameyza
-

- Berichten: 572
- Geregistreerd: 14-06-15
Ik had dit een aantap jaar geleden ook met een nieuwe laptop, verbinding was er meestal niet, een heel klein beetje en dan enorm instabiel, zowel op school wifi en kabel als thuis wifi en kabel. Heel vreemd, ict dienst wist er ook niks mee te doen.
Wat je nog kan proberen is checken of hij dit ook doet op een ander netwerk (ga bvb naar een café waar je de wifi kan testen, vraag de buren even, hotspot van mobiel etc) en naast dat; reset je wifi driver, dat kan helpen
Weet het niet helemaal uit mn hoofd, maar iets van zoek in de zoekbalk naar apparaten, dan zoeken naar wifi driver, rechtermuisklik er op en dan kan je het resetten/herstarten/zoiets.
-
Daihyo
-

- Berichten: 89325
- Geregistreerd: 01-06-01
- Woonplaats: Animals
Het is verholpen via een omweg. Volgens de KPN meneer moeten (de drives van?) mijn laptop geupdate worden. Hij heeft nu wat instellingen in het netwerk aangepast en het werkt voorlopig weer.
Koekeroekus: dat lijkt mij ook als dit probleem alleen maar bij 1 laptop voorkomt. Maar volgens de man van ict was dit echt niet zo 
Anyway, voor nu is het opgelost.
∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl -
onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - paardvriendelijke zaaimengsels - plukken voor je paard
-
Lunameyza
-

- Berichten: 572
- Geregistreerd: 14-06-15
Hah de kpn man was me voor
Fijn dat het weer werkt! pc problemen kunnen zo stressvol zijn.
-
Daihyo
-

- Berichten: 89325
- Geregistreerd: 01-06-01
- Woonplaats: Animals
Vooral irritant dat het probleem gewoon teruggelegd wordt bij mij. Maar goed, gelukkig was KPN een stuk behulpzamer dan ons ICT bureau. Ik had voor het weekend al via een hotspot gewerkt, maar dat kost ook zoveel data. Kreeg al een signaal dat ik zoveel van mijn internetabonnement gebruikte. Joh 
Maar goed, het werkt weer gelukkig.
∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl -
onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - paardvriendelijke zaaimengsels - plukken voor je paard
-
Daihyo
-

- Berichten: 89325
- Geregistreerd: 01-06-01
- Woonplaats: Animals
Nou, het heeft een week gewerkt 
ICT is er weer druk mee. En er komt een nieuwe laptop.
∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl -
onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - paardvriendelijke zaaimengsels - plukken voor je paard
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, agesus, amaniblauw, Animal, Annisa, axel_1997, Bellatrix, Berdien, c_alsemgeest, Cerosa, iirrssjjee, jokari, laran, nicole_floor, Novastar, Polarize, SassyMoon, Schuur_, SentiBot, Shivaya, Steppe, sterregoud, Tigress, wemkelover, Wescha, Zoe_97 en 140 bezoekers