Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Happyhealthy schreef:Bedankt voor de reacties!
We willen eigenlijk voor 1 van beide opties gaan ivm de kosten. Als we allebei gaan doen wordt het erg prijzig en ik vraag mij af of we die kosten eruit gaan halen. We weten ook nog niet hoelang we hier blijven wonen (we willen graag naar een ander dorp) en hebben al veel geïnvesteerd/verbouwd in dit huis.
Wat wellicht nog goed is om te weten: we hebben 8 zonnepanelen en spelen daarmee nu quitte op ons verbruik.
Op dit moment gaat de voorkeur uit naar airco's, ook omdat je deze kunt koelen in de zomer. Maar ik ben bang dat als we geen vloerverwarming leggen we hier spijt van gaan krijgen, de vloer moet er nu toch uit dus later ga je geen vloerverwarming meer leggen.
Ik ben erg benieuwd of er nog bokkers zijn met ervaringen met airco's en wat zij hier van vinden.
Gebruikers op dit forum: _Liiene, agesus, angrywolf, Avelienvd, beauty1love, DemDeempel, Doppers, DoretteK, Elin_, EmberGlow, Gub, iphyn, kreekie, lina1998, mOamm, pjer, Rauka, Remembrance, twisietos, winnetou4502, xSimonee en 59 bezoekers