Excuses als dit topic verkeerd is, en/of als dit niet mag.
Mijn moeder vraagt zich af of deze Louis Vuitton echt is. Ze heeft hem gekregen.
Ik heb er zelf totaal geen verstand van
Liezel1
Geplaatst: 01-09-22 17:44
Wat zijn het voor vlekken die erop zitten? Dat zou op een echte, nieuwe nooit zitten. Volgens mij klopt de drukker ook niet
Edit: nu ik iets beter kijk (op telefoonscherm) zie ik ook dat de insneden voor de pasjes en de afwerking van de randjes echt slordig is. Dus zeker geen echte....
Dat gaat helaas echt niemand kunnen afleiden van foto's, tenzij je echt verstand hebt van die zaken. Tegenwoordig is enkel nog een certificatie van echtheid het enige bewijs of iets echt is of niet. Ik heb dit model zelf ook, andere kleur wel. Is inderdaad een model van 10 jaar geleden, weet niet of je deze nog kan krijgen. Maar tegenwoordig zijn de neppers al zo erg goed gemaakt dat het voor een gewoon iemand niet valt te onderscheiden.
Estribo
Geplaatst: 01-09-22 18:03
Ik denk dat het geen echte is. Het leer ziet er nep uit en de afwerking is niet zo netjes gedaan, wat je bij een echte wel mag verwachten voor een paar honderd euro. Daarnaast zijn de verhoudingen van de opdruk bij een echte volgens mij anders. Het logo is volgens mij groter dan de andere icoontjes. Maar meer weet ik er ook niet van.
Als ik naar de afwerking kijk en die vergelijk met die van mij dan lijkt deze nep te zijn. Ik heb hem zelf origineel in de winkel gekocht en mijn stiksels zijn veel netter afgewerkt en er zitten absoluut geen lijm vlekken op. De openingen voor de pasjes zijn ook slordig afgewerkt. De logo’s zitten ook niet netjes in het midden, dat is echt een teken dat je met een namaak product te maken kan hebben. De ruimte tussen de L en de onderkant van de V is te groot. De letters lijken in beide logo’s ook iets van formaat te verschillen. Ik weet vrijwel zeker dat hij niet echt is.
Ik durf 99% zeker te zeggen dat deze nep is, nav je een na laatste foto. Bij dit soort dure merken is de afwerking (veelal) supernetjes. Op die foto zie je dat de "witte kaft" over het pasjes deel komt en daar gestikt is. Als ik naar mijn dure portemonnees kijk is dat niet het geval (Ralph Lauren & Michael Kors, goedkoper dus dan LV).