Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
oomens schreef:@1: heb je toevallig in de tussentijd je systeemtaal gewijzigd of office in een andere taal ingesteld?
Als je in OWA naar Instellingen > Alle Outlook-instellingen weergeven > Algemeen > Taal en tijd gaat, dan zie je welke taal momenteel is ingesteld.
Als je daar een andere taal selecteert, dan verschijnt een checkbox (default aangevinkt) met de optie "Naam van standaardmappen wijzigen in de opgegeven taal"
chanicha schreef:Ik had dat bij mappen met muziekmaar weet nog steeds niet hoe ik de muziek door elkaar op een stick kan zetten
![]()
Dus niet 10 liedjes van dezelfde achter elkaar, ik zet dan wel de autoradio op shuffle maar in de auto van mijn man zijn werk kon dat niet.
rien10 schreef:oomens schreef:@1: heb je toevallig in de tussentijd je systeemtaal gewijzigd of office in een andere taal ingesteld?
Als je in OWA naar Instellingen > Alle Outlook-instellingen weergeven > Algemeen > Taal en tijd gaat, dan zie je welke taal momenteel is ingesteld.
Als je daar een andere taal selecteert, dan verschijnt een checkbox (default aangevinkt) met de optie "Naam van standaardmappen wijzigen in de opgegeven taal"
Top. Hier ga ik ook mee aan de slag. Dank je wel.
oomens schreef:chanicha schreef:Ik had dat bij mappen met muziekmaar weet nog steeds niet hoe ik de muziek door elkaar op een stick kan zetten
![]()
Dus niet 10 liedjes van dezelfde achter elkaar, ik zet dan wel de autoradio op shuffle maar in de auto van mijn man zijn werk kon dat niet.
Ik heb ook wel eens een random ongerelateerd probleem gehad in een totaal andere omgeving. En ook wel eens een zere teen, of dat het regende.