Deze kleur plexiglas.
Ik ben alle grote bouwmarkten al af geweest en die hebben het niet.
Dus niet online, maar echt in een fysieke winkel. Graag omgeving Breda, Roosendaal. Eventueel omgeving Rotterdam.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
keeyzie schreef:Oh god, ik ben dit onlangs tegen gekomen in een winkel maar kan me niet meer herinneren waar.
Ik ga echt zo lekker op die kleuren namelijk.
Mocht het te binnen schieten dan laat ik je dat weten.
Lous schreef:Ik vind het zonde om eerst geld uit te moeten geven om te proberen en dan erachter komen dat het niet hetzelfde is, dus dan maar liever meteen het goede glas, in dit geval.
Online vind ik zonde van de verzendkosten.
Lous schreef:keeyzie schreef:Oh god, ik ben dit onlangs tegen gekomen in een winkel maar kan me niet meer herinneren waar.
Deze is van de Ikea, maar “ Laatste kans” dus laatste stuks en niet overal meer. In Breda gezien, laten liggen. Nu niet meer te koop en vreselijke spijt!![]()
Daarom dacht ik, misschien zelf maken.
Maar dat is dus kennelijk nog heeel moeilijk.
Lous schreef:keeyzie schreef:Oh god, ik ben dit onlangs tegen gekomen in een winkel maar kan me niet meer herinneren waar.
Deze is van de Ikea, maar “ Laatste kans” dus laatste stuks en niet overal meer. In Breda gezien, laten liggen. Nu niet meer te koop en vreselijke spijt!![]()
Daarom dacht ik, misschien zelf maken.
Maar dat is dus kennelijk nog heeel moeilijk.
janderegelaa schreef:Lous schreef:Ik vind het zonde om eerst geld uit te moeten geven om te proberen en dan erachter komen dat het niet hetzelfde is, dus dan maar liever meteen het goede glas, in dit geval.
Online vind ik zonde van de verzendkosten.
Je auto rijdt ook niet gratis als je alle bouwmarkten afgaat…just saying
speurneusc schreef:als dat is wat je zoekt van ikea komt, kun je het laten verzenden volgens mij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers