Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karrij schreef:goeie topic, ik kijk mee![]()
Waar ik de laatste tijd veel op let, zijn de aanbiedingen, ik eet wat in de aanbieding is, deed ik eerder nooit.
Vlees haal ik alleen bij een goede slager, geen kiloknallers hier in huis. In Nieuwleusen zit een super fijne slager, slacht zelf, dus geen lange transporten voor de dieren. Maar vooral niet duurder dan in de supermarkt!
Ik koop meer eigen merk producten, manlief drinkt een pak optimel drink yoghurt per dag, die zijn van optimel echt een stuk duurder dan appie of jumbo eigen merk en manlief proeft geen verschil.
Vaak komt het zelfs uit dezelfde fabriek.
onlangs attendeerde iemand mij om producten in groot verpakking te kopen, dan is vaak de kilo of liter prijs een stuk goedkoper!
ben benieuwd naar meer tips
onpaard schreef:chanicha schreef:Calvé pindakaas is bij Dirk 2,49 voor 650 grams pot!
Dat is een mooie aanbieding. Dirk zit alleen hier niet ons de buurt. De dichtsbijzijnde zit op 36 km enkele reis.
Mijn man wil nu naar de Dirk
lieke2 schreef:Als ik specifiek iets zoek, kijk ik via voordeelmuis.nl.
Verder houd ik idd de aanbiedingen in de gaten en let ik op de kiloprijs die op de schappen vermeld staan(maar daarvoor moet je dan verschillende winkels af
)
onpaard schreef:chanicha schreef:![]()
Ik vind Dirk wel goedkoop hoor!
Zit hier op 2 minuten afstand
Dat is wel fijn. Ik ben bang dat als ik er heen rijd dat het uitverkocht is.
Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Babsiej, daaf4ever, Dandy200, Dannon, djinnie, Emj_23, Eretria, germie, Jarmo, Keizerinnnn, lennylenny, maya12333, Mooblie, Nustice, ontherun, Rox87, shaddy82, sterregoud, Sure_lee, Symke, viphorse, YandexBot en 84 bezoekers