Google pixel 6a, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wings_love

Google pixel 6a, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-22 19:37

Na een wekenlange zoektocht naar een fatsoenlijke,compacte telefoon die mij geen rib uit mijn lijf kost, ben ik uitgekomen op de google pixel 6a.
Ik heb hem nu twee dagen en ben er meer dan content mee. Dus nu vroeg ik mij af, wie heeft hem nog meer en wat zijn de ervaringen? Waarom hebben jullie voor deze telefoon gekozen en waar kom je vanaf? Brand los zou ik zeggen!

lovelys

Re: Google pixel 6a, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 20:10

Ik heb een 4a en nog steeds heel tevreden.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 20:34

Ik heb de 3 :') maar dit is de eerste telefoon waarbij ik na een abonnement sim only heb afgesloten omdat die nog steeds goed meegaat. Ben ook super blij met de foto's die de telefoon maakt.

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-22 22:46

Lovelys en moonsparkle, ze gaan dus lang genoeg mee begrijp ik! :P
Ik moet zeggen dat ik blij verrast werd door de kwaliteit van de nachtcamera met name! Leek net alsof het gewoon licht was in de kamer.
Ik heb eigenlijk nog nooit een abonnement gehad met telefoon. Altijd sim only. En vroeger had ik nog een telefoon waar je beltegoed op moest laden :+

Kiwiaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 23:56

Ik heb de 4A ook en heel blij mee, gekocht omdat ik betaalbaar wou, en iets kleins, moet makkelijk in mijn broek kunnen, maar wel goede camera en deze kwam dan als beste uit de bus. Stelt niet teleur :j En die nightvision is super leuk ja!

Ik laat dat ding wel belachelijk vaak vallen en vind het bijzonder dat het nog steeds leeft. Uiteindelijk wel een hoesje voor gekocht :=

Wat rijdt op een zwart paard en heeft spijt?
Spoiler:
Zorry

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 07:55

hahah die van mij heeft nu zijn eerste hoesje versleten. Ik laat hem ook heel vaak vallen.

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 08:52

Ik liet mijn 4a ook vaak vallen en dat ging lang goed, tot vorige week helaas. |( Nu heb ik de 6a gekocht. Ben er zeker tevreden mee, maar het verschil met de 4a is minimaal dus ik had liever gezien dat die nog een tijdje mee was gegaan...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie