Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Mkango schreef:Die bedrijven zijn er zeker, o.a. die daarvoor studenten in dienst hebben die aan huis komen: https://www.studentaanhuis.nl/diensten/hulpbij/computer
friendly schreef:De melding hebben ze vandaag nog niet gezien en helaas niet onthouden wat het er stond. Het is inderdaad een Windows pc en er staat Norton antivirussoftware op. Wat ik begrepen heb is dat de melding als pop up via Norton komt.
Morganlefay schreef:Laat eens een schermprint maken bij het tevoorschijn komen van deze popup.
[***] schreef:friendly schreef:De melding hebben ze vandaag nog niet gezien en helaas niet onthouden wat het er stond. Het is inderdaad een Windows pc en er staat Norton antivirussoftware op. Wat ik begrepen heb is dat de melding als pop up via Norton komt.
Ik heb ook norton en ken de melding. Iets van xx aantal bedreigingen geblokkeerd ofzo.
Dit is wat de firewall en antivirus tegenhouden, niks om je zorgen om te maken.
friendly schreef:De melding hebben ze vandaag nog niet gezien en helaas niet onthouden wat het er stond. Het is inderdaad een Windows pc en er staat Norton antivirussoftware op. Wat ik begrepen heb is dat de melding als pop up via Norton komt.
friendly schreef:Opstartscan? Hoe doe je dat?
Ik denk ook dat t gewoon iets onschuldigs is. Ben zelf wel benieuwd naar de foto van de melding zelf want die heb ik tot op heden nog niet. Zelf heb ik Apple dus geen idee waar ze t over hebben momenteel.