Grotere hoeveelheden van 1 iets verkopen, hoe?

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Earth

Berichten: 8306
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: Ergens oost

Grotere hoeveelheden van 1 iets verkopen, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-22 21:37

Ik wil een aantal stickers en posters laten maken en dat verkopen. Nu ben ik een beetje zoekende waar ik dat het beste kan doen. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik zit te kijken via Etsy, daar leg ik $0,20 per item, ik weet (nog) niet hoeveel dat bij facebook is en of dat een beetje werkt.
Het zal ook in de eerste instantie een eenmalig iets zijn. Het gaat overigens eigenlijk om een soort crowdfunding waarbij je iets als bedankje krijgt, maar toen leek het me slimmer om het gewoon als een verkoop te zien. Dus wellicht hebben jullie ook tips voor een funding met een bedankje?
Het gaat om kleine hoeveelheden, ik gok dat ik zo'n 20 tot 30 reacties krijg. Dus het hoeft niet te groots, maar om het nu enkel via crowdfunding te doen en dan adressen los doorgeven via facebook, dat lijkt me gewoon niet handig. Vandaar dat ik het via deze manier wil doen.
Ik zie dat ik via facebook alleen via een link kan werken. Dat zou dan via etsy bijvoorbeeld zijn.
Ik werk overigens via mijn eigen fb pagina, mensen hoeven me dus niet perse te vinden.

herr_balou
Berichten: 1546
Geregistreerd: 03-06-19
Woonplaats: Zuiden van Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 23:29


tamary

Berichten: 29438
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Grotere hoeveelheden van 1 iets verkopen, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 23:54


Xyris

Berichten: 9478
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Grotere hoeveelheden van 1 iets verkopen, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 00:08

Je kan ook even kijken bij bedrijven zoals Printful, die printen on demand en verzenden het ook voor je. Zal niet de goedkoopste optie zijn maar wel de makkelijkste.

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Re: Grotere hoeveelheden van 1 iets verkopen, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 05:59

RedBubble kan ook!