Garde (keukengerei) met laag zwaartepunt

Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

onpaard

Garde (keukengerei) met laag zwaartepunt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-22 14:47

Mijn garde om mee te mixen is stuk. En aangezien ik het een onding vind ben ik er niet rouwig om. Elke keer als ik deze in een kom liet staan viel hij er uit en vloog al het beslag je om je oren.

Een tijd terug was hadden we een huisje in Frankrijk gehuurd en daar hadden ze een garde met een laag zwaarte punt, waardoor die niet omvalt. Nu ben ik naar zoiets opzoek maar kan het niet vinden. Wie weet waar je dit kunt kopen?

Onze Boeren, ons Nederland

tamary

Re: Garde (keukengerei) met laag zwaartepunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 14:51

Goede kook/horecawinkel?

[o]
Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 14:54

Ik herken dit probleem alleen als ik een te lage of kleine kom gebruik. Omdat het kantelpunt dan lager ligt en de garde dus eruit valt.

Heb al jaren een grote en kleine garde, hele simpele van de hema geloof ik. Ik zie ze nu niet meer op de site. Deze ziet er zo uit:
https://www.blokker.nl/blokker-garde/2138273.html

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-22 15:05

Lizz schreef:
Ik herken dit probleem alleen als ik een te lage of kleine kom gebruik. Omdat het kantelpunt dan lager ligt en de garde dus eruit valt.

Heb al jaren een grote en kleine garde, hele simpele van de hema geloof ik. Ik zie ze nu niet meer op de site. Deze ziet er zo uit:
https://www.blokker.nl/blokker-garde/2138273.html

Het zou best kunnen dat mn kom of pan te laag en te klein zijn. Daarom zoek ik er een waarbij het zwaartepunt is verlaagt. Dan hoef ik daar geen rekening mee te houden.

Onze Boeren, ons Nederland

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie