Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esther_ schreef:Volgens mij kun je de dweilfunctie niet gebruiken als je een kleed hebt. Als je er eentje vindt die het kleed dan niet dweilt, lees ik het graag.
Zelf heb ik een oudere iRobot Roomba. Verplaats deze door heel het huis, heel fijn.
Esther_ schreef:Volgens mij kun je de dweilfunctie niet gebruiken als je een kleed hebt. Als je er eentje vindt die het kleed dan niet dweilt, lees ik het graag.
Zelf heb ik een oudere iRobot Roomba. Verplaats deze door heel het huis, heel fijn.
Arantes schreef:Esther_ schreef:Volgens mij kun je de dweilfunctie niet gebruiken als je een kleed hebt. Als je er eentje vindt die het kleed dan niet dweilt, lees ik het graag.
Ik heb de Blaupunkt Bluebot XTREME BPK-VCBB1XTE, hierbij kan je zones instellen die die niet mag dweilen. Werkt heel goed. Zo kun je ook zones instellen waar die ook niet mag stofzuigen (ik heb bv onder de bank dat er op een stukje veel kabels liggen, dat laat ik hem dan overslaan).
Van de dweilfunctie trouwens niet al te veel verwachten, hij haalt er wat water overheen maar echt schoon wordt het niet. Je mag er vaak geen schoonmaakmiddel bij doen namelijk. Ik doe er meestal wel een paar druppeltjes wasparfum in zodat het lekker ruikt.
Gebruikers op dit forum: 7September, brudoe, CarpeDiem_, Divers, Eefje_Sammy, Femke_Tweety, Flux, Hazna, jitskenienke, Keizerinnnn, Knoek, leonie1988, LiDi, maessie, MayoNeighs, miccamaaike, MiVita, Polarize, sunny43, Suzysuze, Valerie93, vikawiek, XladyX en 185 bezoekers