Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris schreef:Tja, ik slaap altijd met raam open. Geen idee eigenlijk hoe het zit met de luchtkwaliteit hier, is wel op het platteland, maar dat zegt lang niet alles ( meer , helaas).
Gaabje schreef:Maris schreef:Tja, ik slaap altijd met raam open. Geen idee eigenlijk hoe het zit met de luchtkwaliteit hier, is wel op het platteland, maar dat zegt lang niet alles ( meer , helaas).
Ik heb even in de app gekeken en de informatie komt van air-quality.com. Kun je je eigen locatie ook invoeren.
Heb je je raam op een kier of wagenwijd open?
kiwiwitje schreef:Dat je alle waardes allergenen en vervuilde lucht kan zien. Net als de luchtkwaliteit en volgens mij kun je hem via de app ook aansturen.
Maris schreef:kiwiwitje schreef:Dat je alle waardes allergenen en vervuilde lucht kan zien. Net als de luchtkwaliteit en volgens mij kun je hem via de app ook aansturen.
Hmm, dus het geeft je meer info, maar apparaat werkt er niet beter door. Info luchtkwaliteit buiten kan je ook gewoon op internet opzoeken ( zie hierboven) , maar bet wat gemakkelijker via die app natuurlijk.
magda_90 schreef:Werkt dit ook goed als de buren (onder en naast) veel (wiet) roken en scherpe kruiden in de keuken gebruiken? Want dat is nu net het antwoord wat ik online nog steeds niet gevonden krijg. En toen ik dacht aan een topic op bokt te zetten, kwam deze ineens voorbij.
Maris schreef:kiwiwitje schreef:Dat je alle waardes allergenen en vervuilde lucht kan zien. Net als de luchtkwaliteit en volgens mij kun je hem via de app ook aansturen.
Hmm, dus het geeft je meer info, maar apparaat werkt er niet beter door. Info luchtkwaliteit buiten kan je ook gewoon op internet opzoeken ( zie hierboven) , maar bet wat gemakkelijker via die app natuurlijk.
magda_90 schreef:Werkt dit ook goed als de buren (onder en naast) veel (wiet) roken en scherpe kruiden in de keuken gebruiken? Want dat is nu net het antwoord wat ik online nog steeds niet gevonden krijg. En toen ik dacht aan een topic op bokt te zetten, kwam deze ineens voorbij.
Nico12 schreef:de CA-510Pro en is echt top.
Kosten € 449,- Levensduur filterset 1 jaar € 79,- Als goedkoper alternatief kan ik alleen bedenken een uv lamp in airco/ warmtepomp monteren maar die moet minimaal op ventileren staan.