Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yummy schreef:Howat heb ik ook goede verhalen over gehoord, op de site staat een video ervan.
Edit: ik denk dat je bij elke kraan het moet blijven vasthouden voor kokend water, zal wel een soort beveiliging voor kinderen zijn
Wildgirl schreef:Hier een Duits merk, Floww. Bevalt al ruim 5 jaar perfect!
Nickeltje schreef:Ik heb mijzelf een half jaar geleden een Quooker cadeau gedaan en ben er zeer tevreden over.
Water blijft stromen nadat je hem hebt aan gezet dus pan met twee handen vasthouden kan zeker.
Marije_jiplover schreef:Hier al jaren een Quooker en ik wil echt nooit meer zonder voor warm en kokend water, geen gekoeld en/of bruiswater, die waren er toen nog niet.
Aanzetten is een ring 2x naar beneden duwen en dan draaien en dan kun je hem loslaten. Uitzetten is terugdraaien.
Het is wel eventjes een handigheidje, dat aanzetten, misschien kun je dat in een showroom oefenen?
MarliesV schreef:En een extra mono kraan voor het hete water ipv een mengkraan?
Als je de Grohe Red Mono bv bekijkt is het volgens mij met touch toetsen (dus niet drukken).
Alleen dan kan je niet kokend en warm uit dezelfde kraan halen.
Volgens mij is Grohe sowieso met touch ipv iets indrukken zoals de Quooker, maar ik weet niet of je hem zonder handen kan laten stromen.
Wildgirl schreef:Hier een Duits merk, Floww. Bevalt al ruim 5 jaar perfect!
superpony schreef:Sommige merken was ik nog niet tegengekomen, dus ga ik vergelijken.
Het viel me ook op dat ze tot 98gr gaan? Zal wel goed zijn, maar ik dacht dat water echt op 100gr moest koken.
shirleyp schreef:Quooker! Mijn vriend is installateur en adviseert geen andere. Je kan de bediening los laten en het duw duw draai is heel simpel. Al moest ik even de duw duw draai onder de knie krijgen, het is niet echt een beweging die je gewend bent om te maken. We hebben hier de 3liter, meer dan genoeg voor normaal gebruik. Ik heb nog nooit 4 theeglazen tegelijk moeten vullen, maar dat zou hij toch eigenlijk wel moeten trekken met een 3 liter. Een pan voor de pasta krijg ik ook vol met kokend water, dus dat 4 theeglazenverhaal vind ik een beetje gek.
Qua bediening zou je ze eigenlijk allemaal eens zelf moeten testen bij een keukenzaak, dat kunnen wij lastig beoordelen denk ik.