Mijn telefoon is aan vervanging toe, eigenlijk al een tijdje maar ik schuif het steeds voor mij uit omdat ik ze zo onwijs duur vind. Heeft iemand tips voor mijn volgende model?
Wat ik zoek:
- Iets wat vergelijkbaar is met wat ik gewend ben, liefst met knopjes, intellingen en dergelijke die op dezelfde plek zitten zodat ik niet enorm hoef te wennen. Mijn huidige is een Samsung A5 uit 2017
- ik zit niet vast aan het merk Samsung!
- ik wil geen Iphone
- prijsklasse tot +- 300 euro (mag er iets overheen als het model echt fijn is, maar liefst geef ik zo min mogelijk er aan uit)
- mijn gebruik: whatsapp, bellen, foto's maken.
- liefst een model waar ik nog jaren plezier van zal hebben, dus geen ingebouwde vertragingen, updates die na 2 jaar stoppen etc.
- modellen met een drukgevoelige stylus om mee te kunnen schrijven en tekenen vind ik leuk, in het verleden heb ik een Galaxy Note gehad en dat is altijd mijn facoriete telefoon geweest. Bestaat zoiets ook in een goedkopere prijsklasse?
Iemand ideeen of suggesties waar ik naar kan kijken? Waar ik bij mijn huidige tegenaan loop is dat de accu slecht wordt (mag ook wel na 5 jaar trouwe dienst