Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
xPabloBokt schreef:Koekenpannen en hapjespan heb ik van Royal Kempen & Begeer, van de actie bij de AH toen. Zijn echt de fijnste pannen die ik ooit heb gehad.
tamary schreef:BK, destijds aanbieding/actie geen idee wat, maar inmiddels ruim 20 jaar in gebruik en die gaan nog wel een tijdje mee. Andere pannen als koekenpannen zijn zo elke 3-5 jaar wel aan vervanging toe helaas.
leeslampje schreef:Hier wisselende ervaring met BK: dolblij met onze RVS kookpannen.
Maar onze koekenpannen en hapjespan van BK (uit series Balans en Easy Induction) zijn waardeloos. Er springen na 2 maanden gebruik al stukjes uit de anti-aanbaklaag, ziet er niet uit en is bovendien ongezond (lijkt me). Het zal vast niet helpen dat wij ze in de vaatwasser stoppen, maar daar zouden deze pannen wel tegen moeten kunnen aldus BK. Dus ik zoek nog goede koekenpannen (die wel oké blijven in de vaatwasser) en ben erg blij met dit topic
Daarnaast hebben wij pannen van Le Creuset (keramiek), echt top. Zijn al zeker 10 jaar oud maar onverwoestbaar.