Wie heeft er een Stoov product?

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Telpeva

Berichten: 15206
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Wie heeft er een Stoov product?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-22 22:11

Hey :D
Ik zit al een tijdje te denken om een Stoov kussentje of deken te bestellen, zijn hier mensen met ervaring met die dingen?
Dit is de site
https://nl.stoov.com/

Chessie

Berichten: 1462
Geregistreerd: 04-11-04

Re: Wie heeft er een Stoov product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 22:51

Ik heb een vierkant kussen. Vond het echt fijn om tijdens het werken in de winter hem af en toe op m’n bovenbenen te leggen. Werd er lekker warm van

mar10tje
Berichten: 366
Geregistreerd: 05-04-07
Woonplaats: Groene Hart

Re: Wie heeft er een Stoov product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 22:53

Yes, hier de variant die de bureastoel bedekt om op te zitten.heerlijk!

BigOne
Berichten: 39126
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Wie heeft er een Stoov product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 23:00

Ik heb een deken en een verwarmingsmatje bij de Lidl besteld afgelopen winter, niet zo hip maar stukken goedkoper. En werkt prima.

Wispeltuur
Berichten: 1603
Geregistreerd: 06-09-09
Woonplaats: Helmond

Re: Wie heeft er een Stoov product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 23:09

Ik heb de kruik van stoov. Hij word echt niet zo warm als een gewone kruik en je moet er rekening mee houden dat je hem moet opladen maar het is echt een heerlijk ding. Er komt een hele prettige warmte vanaf.

Mo_86

Berichten: 1279
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 23:09

Ik heb een Stoov kussen, de rechthoekige versie. Heerlijk in de winter of überhaupt als je het koud hebt. Heeft drie standen en kan behoorlijk warm worden

Petra_O

Berichten: 3140
Geregistreerd: 24-10-03

Re: Wie heeft er een Stoov product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 23:13

Ik heb de Stoof voor in een bureaustoel en een kussen. Was mijn kerstpakket vorig jaar. Ik heb ze heel veel gebruikt! Echt heerlijk warm, ook heel fijn met thuiswerken. De kachel kon in mijn werkkamer een vraagje lager!

Eilish
Berichten: 3022
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 00:32

Ik wilde een deken van Stoov, tot ik zag dat niet de hele deken warm werd, maar alleen waar je op zit en je onderrug. In plaats daarvan heb ik een infrarooddeken gekocht.

Jasmijn

Berichten: 3770
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wie heeft er een Stoov product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 05:14

Het lukt me niet om foto's te uploaden, maar ik heb het vierkante kussen en ik kan hem amper gebruiken omdat hij altijd bezet is door 1 of 2 katten.
Zelfs als hij niet aan is, opladen is dan ook een probleem.
Ik heb die voor de bureaustoel ook maar die zit nog in de verpakking.
Met dit weer niet nodig.

8nnemiek

Berichten: 43673
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Wie heeft er een Stoov product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 06:47

Kun je die stoov producten blijven gebruiken terwijl ze geladen worden? Het klinkt erg fijn, maar drie uur warmte is wel weinig als je dagen maakt van 8 uur.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Wie heeft er een Stoov product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 06:51

Ja dat kan!

8nnemiek

Berichten: 43673
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Wie heeft er een Stoov product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 06:53

Dat is fijn! Het lijkt me heerlijk om ‘s winters een warme bureaustoel te hebben <3

viphorse

Berichten: 1541
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Wie heeft er een Stoov product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 08:31

Ik heb het grote kussen met een wollige hoes ideaal ! Ik gebruik hem vaak in de avond lekker in mijn rug als koud is .
Ben wel benieuwd naar de deken of dat wat is .

Detroit
Berichten: 2677
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Wie heeft er een Stoov product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 08:33

Hier twee in huis. Zowel voor de bureaustoel van mijn vriend als voor mijzelf. In de winter zijn we er allebei erg blij mee!

Telpeva

Berichten: 15206
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-22 09:06

Nog niet 1 negatieve reactie, dat is fijn :D

Nou zag ik dat het warmte element niet het hele oppervlak bedekt, wel logisch natuurlijk. Voel je daar verder nog wat van of maakt dat niet uit? Wordt zo'n kussen aan beide kanten warm of alleen aan de kant van het warmte element?

Ze zijn inderdaad natuurlijk meer bedoeld voor in de winter :D ik ben gezegend met zenuwpijn en warmte en kou hebben daar invloed op, vandaar dat ik nu op zoek ben. Lijkt mij heerlijk om dan zo'n kussen te hebben als je pijn hebt ergens :o Thanks voor jullie reacties ik denk dat ik er gewoon 1 ga bestellen!

Telpeva

Berichten: 15206
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-22 13:25

Oke omdat ik te ongeduldig ben om los te lopen, ik heb er een besteld en als het goed is komt hij morgen binnen. Ik ben voor een 45x45 kussentje gegaan met de grootste accu zodat hij tot 9 uur mee gaat, in knitted wijnrode uitvoering. Ik ben heel benieuwd! :D

8nnemiek

Berichten: 43673
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Wie heeft er een Stoov product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 13:41

Wat leuk! En dat zou ook mijn keus qua kleur zijn :D

Voor de mensen die zo'n dekentje voor op de stoel hebben; hebben jullie de gewone of de woolly? Die laatste lijkt me zo lekker zacht, maar ik zou bang zijn dat dat wat sneller vies wordt, en na een tijdje niet meer zacht en wollig is. Iemand daar ervaring mee?

viphorse

Berichten: 1541
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Wie heeft er een Stoov product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 15:31

Ik heb een woolly wel een xl kussen en hier wordt hij echt niet vies en ligt gewoon op de bank . Hij is wel lekker zacht .
Kussen wordt maar aan 1 kant warm .

Ik wist niet dat er verschil in accu’s zaten . Ik heb degene die erin zat maar als ik een deken erbij bestel dan wil ik wel een extra accu erbij .

Telpeva

Berichten: 15206
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-22 16:27

Je hebt voor de kussens keuze uit 2 accu's, eentje die 2,5 tot 5 uur mee gaat, en tegen meerprijs heb je een accu die 4,5 tot 9 uur mee gaat. Zit 20 euro verschil in :)
Hier nog snel een linkje, de optie voor de accu staat onder de opties waar je de kleur en dergelijke kan aanvinken
https://nl.stoov.com/products/ploov-45x ... d-wine-red

De dekens hebben die optie zo te zien ook, maar die gaan wel aanzienlijk minder lang mee zo te zien. Op zich wel begrijpelijk denk ik, die zijn ook een stuk groter
Opties voor de accu zijn dan 1,5 tot 3 uur, en 3 tot 6 uur
https://nl.stoov.com/collections/big-hu ... olly-white

crazycactus

Berichten: 10931
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re: Wie heeft er een Stoov product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 16:59

Ik heb een vierkant kussentje,zo fijn als je pijn in je rug of buik hebt!! Hij zat in m'n kerstpakket maar ik schrok toen ik zag wat ze kosten :wow:

Jannie79
Berichten: 310
Geregistreerd: 23-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 17:00

Hier een fanatieke gebruiker van de big hug. In de winter altijd veel last van mijn spieren in mijn rug. Sinds ik dit dekentje heb nauwelijks meer last van gehad. Af en toe vergat ik hem even omdat ik dan druk bezig was maar dan riepen de kinderen al mama je dekentje als ik wat zei over pijn in mijn rug.

Zelfs afgelopen zomer is hij mee geweest op vakantie (on Nederland) en regelmatig in de avonduren op de campus nog gebruikt. Heb thuis al geroepen dat als deze kapot gaat ik meteen een nieuwe koop. Brengt me zoveel goeds en een stuk minder pijn.

superpony
Berichten: 25413
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 17:02

Ik keek vorig jaar naar de deken, maar vond ze nog best duur.

Eilish schreef:
Ik wilde een deken van Stoov, tot ik zag dat niet de hele deken warm werd, maar alleen waar je op zit en je onderrug. In plaats daarvan heb ik een infrarooddeken gekocht.


Welke heb je? Ik heb zelf reuma en had al wat rond gekeken vorig jaar, maar nog wel twijfels.

Telpeva

Berichten: 15206
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-22 17:30

Rianne1979 schreef:
Hier een fanatieke gebruiker van de big hug. In de winter altijd veel last van mijn spieren in mijn rug. Sinds ik dit dekentje heb nauwelijks meer last van gehad. Af en toe vergat ik hem even omdat ik dan druk bezig was maar dan riepen de kinderen al mama je dekentje als ik wat zei over pijn in mijn rug.

Zelfs afgelopen zomer is hij mee geweest op vakantie (on Nederland) en regelmatig in de avonduren op de campus nog gebruikt. Heb thuis al geroepen dat als deze kapot gaat ik meteen een nieuwe koop. Brengt me zoveel goeds en een stuk minder pijn.

_/-\o_
Hier hoop ik dus ook echt op, voor verlichting van pijn. Dankjewel voor je reactie!

Vorig jaar was ik ze voor het eerst tegen gekomen, toen het ook de prijs die mij tegen hield :+ als dit kussentje nou echt heel fijn blijkt te zijn, misschien dat ik dan tzt ook nog zo'n deken erbij wil hebben, zeker als ik dan de thermostaat lager kan zetten.

viphorse

Berichten: 1541
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Wie heeft er een Stoov product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 18:59

Oh die batterij toen helemaal niet gezien ideaal ! Hij staat bij mij altijd op zijn hoogst aan dus dan is dat wel ideaal.
De prijs hield mij tegen maar ben er in de winter blij mee

Vraagje voor de mensen met de deken …..is die beetje soepel of door element wat stijver ?

Telpeva

Berichten: 15206
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Wie heeft er een Stoov product?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-22 20:31

Mijn kussentje van Stoov kwam gisteren binnen! tot nu toe ben ik er in ieder geval blij mee, de batterij gaat zo lang mee als ze beloven (had hem mee naar bed genomen, en toen ik wakker werd in de ochtend deed hij het nog steeds, de exacte tijd heb ik niet opgeschreven of bijgehouden maar hij heeft volgens mij wel rond de 9 uur aan gestaan of nog iets langer, wel op de laagste stand. Of het echt helpt tegen de pijn durf ik niet te zeggen, ik werd vanochtend redelijk pijnvrij wakker maar dat kan ook toeval zijn.
Al met al, blij mee! ik denk dat hij ook heel fijn zal zijn in de winter, en bij menstruatiepijn