Moderators: Muiz, ynskek, NadjaNadja, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
Dorus schreef:Canal digital of kpn digitenne komt dan bij mij op. Canal digital is wereldwijd, kpn digitenne alleen binnen Nederland. De laatste kan ook voor nogal wat verwarring zorgen bij kpn als je eveneens een ander tv abonnement bij hun hebt.
maralyn schreef:Dorus schreef:Canal digital of kpn digitenne komt dan bij mij op. Canal digital is wereldwijd, kpn digitenne alleen binnen Nederland. De laatste kan ook voor nogal wat verwarring zorgen bij kpn als je eveneens een ander tv abonnement bij hun hebt.
Wij varen alleen in Nederland, dus dat is best een optie.
8nnemiek schreef:Ik zou voor een onbeperkt internet abonnement gaan, dat doen de meeste mensen die aan boord wonen ook.
Heb je een vaste ligplek? En zo ja; is daar geen wifi? Als die lastig te ontvangen is kun je eventueel een wifi range extender nemen.
Glomax heeft een handige extender waar ook een data kaart in kan, maar dat is dan weer wat prijzig.
8nnemiek schreef:De vorige eigenaar van onze boot had digitenne. Dat werkte volgens mij prima, maar wij hebben de antenne en aansluiting meteen eruit gesloopt Ik zou willen dat we tijd hadden om tv te kijken haha!
Ik zou even uitrekenen wat het je extra kost. Onbeperkt internet heb je al voor 25 euro. Als je nu een simpel abonnement van 10 euro hebt dan ben je 15 euro extra kwijt, wat goedkoper is dan de canal digitaal, en handiger als je ook bv youtube/netflix en andere stream diensten wil kijken of spellen online wil spelen ofzo.
En de bundel kun je gewoon elke maand aanpassen als je een tijdje minder internet nodig hebt.
maralyn schreef:Maar als je hem aanpast naar minder, betaal je dan ook minder.
Want die 15 euro per maand, is wel 180 euro per jaar.
En als je Canal digitaal flex hebt voor drie maanden, ben je 75 euro kwijt.
Dat scheelt dan natuurlijk meer dan 100 euro.
En gezien we net gestart zijn met onze nieuwe abonnementen... Is dan het waard om hem op te breken...
Dat vind ik dan best een goede vraag.
Aan de andere kant, hebben wij skv go. (Beetje zoiets als Ziggo, maar dan Veendam) en kunnen overal in Europa dan tv kijken
Maar dan wél op wifi!
Heerlijke luxe problemen dit. Hahahaah!
We gaan nu uitzoeken, of mijn man z'n werktelefoon op onbeperkt staat.
love_odin schreef:8nnemiek schreef:AIS zet je toch sowieso uit in de haven? Of kijk je tv tijdens het varen?
Nee wij zetten hem normaal niet uit en dat mogen wij officieel ook niet. Maar wij zitten in de beroepsvaart.
Het is alleen even een tip die ik mee geef
Gebruikers op dit forum: Annefleur200, Anoukjuuuhh, CharleyT, denisesilver, Dimphyl, GoogleAdsense, Kimberley_, Laura1982, laurabe, Liseef, MDWStables, Mutti, Petra_O, pinto_1, ryukapple, Tabbladen, Ubermetrics, Weenck, xHaithi en 41 bezoekers