Omdat ik af en toe een filmpje of foto’s wil maken als ik met paarden bezig ben ( niet voor YouTube, maar wel moet het goede kwaliteit zijn) zoek ik een houder voor mijn mobiel.
Het zou fijn zijn als ik deze kan neerzetten maar eventueel ook ergens op kan zetten of wellicht iets dat ik kan gebruiken om de telefoon op hoogte te monteren.
Oh! Ja zoiets. Benieuwd of iemand eigen ervaringen heeft?
capopjekop
Geplaatst: 30-06-22 21:29
Ligt ook aan je budget. Je kunt ook een fotografiestatief kopen en daar een gsm houder op schroeven. Dan heb je meer mogelijkheden qua hoogte, maar het is wat duurder dan die hierboven genoemd is
Een gorillapod is fijn. Toch krijg ik die vaak niet precies zo gemonteerd als ik wil of zit die niet stevig genoeg. Ik heb daarom een klem als deze die ik meestal gebruik: *link* Die van mij heeft maar een aansluiting, maar die zie ik er zo gauw niet tussen staan.. maar dit idee iig
Wat je sowieso zou kunnen proberen is ducttape! Je kan je mobiel er overal mee aan vastplakken en weer los halen. Bakranden, muren, in de trailer etc. Zet je camera in de selfie mode en je weet zeker dat hij aan het filmen is. Wat ik verder zelf veel gebruik is mijn pivo (camerarobot) met mijn mobiel erin op een statief.
Gaffer tape misschien, maar ducttape zou ik niet durven Dat krijg je er met een beetje pech niet meer af zonder schade aan je telefoon.
Munchitos
Geplaatst: 01-07-22 09:27
8nnemiek schreef:
Gaffer tape misschien, maar ducttape zou ik niet durven Dat krijg je er met een beetje pech niet meer af zonder schade aan je telefoon.
Haha jawel gaat prima! Maar ik doe het inderdaad wel alleen aan de achterkant van mijn telefoon (en met hoesje). Dus het scherm tegen het object aan. Maar goed met een dure telefoon zou ik het ook niet doen.