Airconditioning installeren NH

Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ingvdh

Airconditioning installeren NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-22 12:38

Na vele jaren trouwe dienst is mijn airco in de slaapkamer het aan het begeven.

Destijds heb ik deze bij de Makro gekocht en zelf geïnstalleerd, maar omdat het een split unit is begrijp ik dat ik dat niet meer zelf mag doen en dat het aansluiten door een STEK gecertificeerd iemand gedaan moet worden.

Omdat de woonkamer ook bloedheet wordt in de zomer, iets met oud huis dat niet optimaal geïsoleerd is en de hele dag in de volle zon staat (hoekhuis) zou ik graag een tweede unit in de woonkamer willen.

Maar ik zie door de bomen het bos niet meer, wie kent een fijn bedrijf dat goed advies geeft en de boel netjes installeert voor me? Mag ook een ZZP’er zijn. Ik wil ook best de boel zelf aanschaffen en laten installeren door iemand anders, maar dan moet ik wel weten wat ik moet kopen.

Ik woon tussen Haarlem en Alkmaar in, dus vrij centraal in NH.

8nnemiek

Re: Airconditioning installeren NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 12:43

Heb je een buurtapp of facebook pagina van de buurt/dorp waar je de vraag kan plaatsen? Daar krijg je vaak de beste adressen is mijn ervaring :j

Snippergroen

Re: Airconditioning installeren NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 12:46

Mijn airco's komen van Schouten Coolsupport. Zij hebben in onze familie voor zeker 6 huizen de airco's gedaan. Goede service, prima prijs, erg klantvriendelijk, ook in de nazorg. Zou ze aan iedereen aanraden :j