Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Ibbel schreef:Simpele vraag: heb je links/rechts goed zitten? De keer dat ik letterlijk mee kon genieten van de oordopjes van manlief was toen hij links/rechts had omgewisseld
Mirre1415 schreef:Dit is een bestaande angst van mij, dus luister mijn muziek in het bijzijn van andere heel zacht
Appeltje_1 schreef:
Als mensen tegenwoordig tegen mij zeggen dat ze het horen zeg ik meestal ook gewoon Ok en ga ik verder. Of zeg ik, wow wat een geluk heb je.
Maar ik kan er dus niks aan doen
Appeltje_1 schreef:
Als mensen tegenwoordig tegen mij zeggen dat ze het horen zeg ik meestal ook gewoon Ok en ga ik verder. Of zeg ik, wow wat een geluk heb je.
Maar ik kan er dus niks aan doen
topsylover schreef:Ik heb het idee dat Airpods ook helemaal niet zo goed geluidsdicht/werend zijn, aangezien sommige mensen er 24/7 mee lopen en dan ook nog gewoon complete gesprekken kunnen voeren? Dat kan ik écht niet met mij Galaxy buds.
Appeltje_1 schreef:Oh nee niet mijn reactie als mensen zich eraan storen hoor. Maar als ik thuis zit en niemand stoort zich er verder aan wel.
Koptelefoon vind ik echt a-relaxed...
Ik heb geen Airpods pro. Ze passen wel gewoon goed. Je kan bij de normale versie volgens mij ook geen maat aangeven?
@SCC wil je de link van jouw Airpods even in pb sturen?
Appeltje_1 schreef:Helemaal vergeten te reageren!
Voor mijn gevoel sluiten ze wel netjes aan. Al kan het zijn van niet, ze vallen snel uit wanneer ik even buk oid...
Het staat 100% niet te hard, daar let ik echt wel op...
SCC schreef:Appeltje_1 schreef:Oh nee niet mijn reactie als mensen zich eraan storen hoor. Maar als ik thuis zit en niemand stoort zich er verder aan wel.
Koptelefoon vind ik echt a-relaxed...
Ik heb geen Airpods pro. Ze passen wel gewoon goed. Je kan bij de normale versie volgens mij ook geen maat aangeven?
@SCC wil je de link van jouw Airpods even in pb sturen?
Ik stuur je een pb!Appeltje_1 schreef:Helemaal vergeten te reageren!
Voor mijn gevoel sluiten ze wel netjes aan. Al kan het zijn van niet, ze vallen snel uit wanneer ik even buk oid...
Het staat 100% niet te hard, daar let ik echt wel op...
Als ze uitvallen als je bukt, dan zitten ze toch niet goed.
Ik kan er letterlijk mee op de kop gaan staan en ze blijven perfect op de plek...