Mijn telefoon (Samsung s22) kan sinds kort geen video's meer versturen via WA. Ik kan wel alle andere dingen verzenden, en ik ontvang ook gewoon alles, alleen videos versturen lukt niet (ook niet als het maar een seconde is, of als ik het omzet tot gifje).
Ik krijg dan een pop up met de tekst dat het verwerken van de video is mislukt en dat ik het later opnieuw moet proberen en anders de telefoon opnieuw moet opstarten (zonder resultaat). Dit alles al meerdere keren gedaan. Probleemoplossingen allemaal doorlopen, zoals de datum en tijd van WA, wifi gecheckt en de app eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd etc. Zodra ik de video wil verzenden wordt hij ook donker.
En dan het wifi probleem...Tevens een probleem die ik met mijn vorige telefoon (S10e) ook had, en welke ik nu dus nog steeds heb ook met de nieuwe telefoon.

Als ik langer weg ben geweest (aantal uren bijvoorbeeld) kan het zomaar zijn dat hij mijn wifi niet meer automatisch kan koppelen. Dan jaag ik er onverwacht dus weer mb's door als ik niet goed oplet. Als ik de wifi aan wil zetten, zie ik deze melding. Vervolgens hoef ik er alleen maar op te tikken, niks in te vullen, en ineens kan hij dan wel weer verbinden.
Ik kan de oplossingen voor beide problemen nergens vinden, en hoop dat hier iemand zit met een idee/oplossing.