Amber_anne schreef:Ik ben van de randstad naar een kleiner stadje bij Zwolle verhuisd. Ik moet zeggen dat ik hier moeilijker contact leg met mensen dan daar.
Ik ken ook een paar mensen die ook uit de Randstad komen en daar gaat het gewoon veel makkelijker mee.
Ik heb geen spijt van de verhuizing maar een nieuw leven opbouwen met vrienden etc een stuk moeilijker gaat dan ik gedacht had
Ik ben 1,5 jaar geleden van NH naar Drenthe verhuisd en ervaar een beetje hetzelfde als jou.
Het is niet zo dat de mensen onaardig zijn ofzo.
Daarnaast was mijn start hier ook niet zo geweldig met 2x lockdown, 3 maanden wachten voor ik kon starten bij mijn nieuwe baan,strenge corona regels en na 6 maanden alweer een stal verhuizing waardoor ik het gevoel had weer opnieuw te moeten beginnen.
Ik ben ook menner en merk ook hier dat mensen gewoon niet met je mee buiten willen rijden.
Op de sportschool gaat het wel leuk.
En vrienden ver weg? .....mijn beste vrienden moeten nog steeds langs komen.
Daar probeer ik mij nu overheen te zetten en mij te focussen op wat ik hier heb. Ik leef tenslotte nu hier.
Ik heb totaal geen spijt. Het is hier prachtig, energie neutrale woning, paard en werk binnen 7 km, fijne buren..wat wil je nog meer in deze tijd. En sinds alles weer een beetje op gang komt krijg ik pas een goede indruk van wat er te doen is en georganiseerd word.
Maar een maatje voor een goed gesprek en leuke dingen mee te doen mis ik nog wel.