Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chazzie schreef:misschien een apple airtag een idee met onderstaand hoesje?
https://www.mobilesupplies.nl/siliconen ... GUQAvD_BwE
mvdende schreef:Tractive.
Niet erg klein, wél nauwkeurig. Maar daar betaal je dan ook voor. Is niet goedkoop, wél goed.
Nielojram schreef:[ [url=m/VYl5KR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier een tractive, abonnement kost (mij) tachtig euro per jaar. ( naast aanschaf apparaat)
Helaas krijgt Houdini ( Henk) hem af, doe nu iets met duckttape![]()
Maar, centjes waard, het werkt. Ook als Henk hem weer heeft afgekregen vind ik hem terugSpoiler:
Ja, Henk haat mij, dat zien jullie goed op de foto.
Lunameyza schreef:Mensen met Weenect en Tractive, hebben jullie katten er geen last van dat het zo groot is? Mijn kat is niet zo groot, 1 jaar en onder de 4 kilo, vraag me af of hij te klein is voor deze 2 opties. Lijkt me haast dat katten niet gemakkelijk hun hoofd kunnen buigen als de GPS daar zit? En hoe goed werken ze als de kat ergens binnen zit? Als het signaal dan verbroken wordt, kun je dan in principe gokken waar de kat binnen zit omdat daar ergens het laatste signaal was?
Zit toch maar te overwegen één van deze te nemen, de andere kleinere die ik kon vinden werken gewoon niet zo goed
Lunameyza schreef:Ik dacht dat de invoxia ook vrij groot was.. Valt mee dus. En las dat hij bij beweging elke 5 minuten de locatie doorgeeft, hoeveel moet de kat bewegen dan om dat door te geven? Mijn kat is nog wel eens dom genoeg om ergens naar binnen te glippen en dan vast te komen, denk je dat ik met de invoxia hem zou kunnen vinden niksya?