14 stuks, want wij overdrijven graag en hebben véél spullen

Onze dressing-kamer is 7x5m (de kamer staat in de zekeringkast als biljartzaal vermeld haha), dus we kunnen wel eens gek doen. We hebben héél bewust voor Billy-boekenkasten gekozen, omdat we een standaard kleerkast te diep vinden, en we daar veel ruimte onbenut moeten laten omdat de planken te ver uit elkaar staan.
Dit is mijn hoek, 7 billy's, mijn vriend heeft er 6 in de andere hoek:

Let niet op de oerlelijke roze muren (vorige huurder vond dit een mooie kleur, onze garage was ook zo) - die worden nog gewit. Mijn vriend is er ooit, op een verkeerd moment, aan begonnen, dus later zullen de kasten van de muur worden gehaald om de kamer te witten.
Bewust geen foto die lager komt, er lijkt een bom te zijn ontploft, er staat voorlopig een zonnebank in het midden van de kamer + schragen met kleren, en het geheel staat nog niet 100% zoals het moet. In de hoek, waar de kasten bij elkaar komen, zal een zijwand verwijderd worden zodat de planken daar aan elkaar kunnen worden vastgemaakt.
Op foto 1 zien jullie ook dat we daar niet tot in de hoek van de kamer zijn gegaan - hierachter staan mijn 7 boekenkasten in U-vorm, die wel met boeken gevuld zijn. Nu hebben we dus 21 Billy's in 1 kamer, + de "opslagkast" = kleerkast met 4 deuren. Daar wil ik de "rommel" in kwijt --> de gezelschapspelletjes, mijn hobbyspullen, onze rugzakken, reistassen, handtassen, ... en ik HOOP dat de stofzuiger en ventilators er ook nog bij kunnen, maar dat zullen we nog maar moeten zien

Onze badkamer is, in tegenstelling tot deze kamer, mini. Echt mini. Als in: onze handdoeken liggen in een apart kastje in de dressing. Dat kastje zal bij de boeken gevoegd worden (want het is een erfstuk en mag dus niet weg), de handdoeken zullen in mijn dressing terechtkomen.
In onze slaapkamer komen nog 3 kasten die we hebben staan, die we zullen gebruiken voor mijn vriend zijn kapstok-kleren.
Tot daar klopt onze puzzel. Maar als die 3 kasten naar de slaapkamer verhuizen, moet de commode daar buiten. Die willen we in het midden van de dressing zetten - ze is er groot genoeg voor.
Mijn probleem is: dan kijk je toch op een bepaald moment op de achterkant van de commode. Het is een mooie commode hoor, met een mooie achterkant (geen spaanplaat oid), maar het is en blijft maar een achterkant...
Ik heb me rot gezocht, want wat voor mij wel een oplossing zou zijn, is dezelfde commode opsporen en ze met hun achterkanten tegen elkaar zetten. Probleem: ik weet niet vanwaar hij komt, ik heb hem zelf in de Kringwinkel gescoord, incl. nachtkastjes. Er plakken stickers in, die info heb ik meermaals door Google gehaald, maar ik kom er écht niet uit, dus vraag bij deze jullie hulp: herkennen jullie de commode of de nachtkastjes, weten jullie vanwaar ze komen? Snappen jullie de stickers met info misschien beter?
Ik heb ook een plan B, mocht ik dé commode echt niet vinden: een wassorteerder tegen de achterkant van de commode. Ik snap dat ik nooit dezelfde afmeting zal vinden, maar wat ik tot nu toe vind is ofwel echt véél te klein, of echt belachelijk duur. Momenteel staat onze laagste wasmand in de badkamer, die past net onder het wasmeubel, maar er is plaats voor in de dressing, dus als ik geen broertje/zusje van onze huidige commode vind, kan ik daar ook nog mee leven. Mits de wassorteerder dan groot genoeg is

De commode:

Dit zijn de bijhorende nachtkastjes (op elkaar gezet, het zijn er twee)

Wat ik mooi vind qua wassorteerder:

Als ik er zo'n 2 koop en naast elkaar zit, zit het voor mij qua afmeting wel goed, maar ik vind hem best duur, zeker als ik er 2 moet kopen.
Ik ben wel fan van het plank-gedeelte bovenaan. Het moét niet, maar ik vind het wel heel mooi/praktisch (voor de was op te vouwen).
Wie o wie kan me helpen, heeft ideetjes?
Liefst van al zou ik een kopie van onze commode vinden.
Als dat niet mogelijk is (of het is een ongelooflijk dure grap) zoek ik een wassorteerder (of 2 dezelfde) zodat die qua maten wat overeenkomt met de commode.
Edit: ik heb 2 bandietjes in huis lopen, poezen Sansi en Arya. Zij vertoeven héél graag bovenop de kasten - op de 4-deurenkast ligt ook een wollige mand van hen. Vinden ze héérlijk! Ik heb hen liever niet in de manden vuile was - het is geen ramp, maar liever niet haha. Vandaar dat ik een wasmand/sorteerder met deksel wel zo interessant vind

Shoot, ik hoor jullie suggesties graag!