Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:janderegelaa schreef:Zet gewoon Flitsmeister op je telefoon…
Of gewoon je dashboard checken.
Ik weet het niet hoor, misschien heb ik mijn rijbewijs in het stenen tijdperk gehaald maar ik snap dus echt niet waarom mensen op google maps rijden. Wat is er mis met rijden met zicht op je snelheidsmeter?
purny schreef:janderegelaa schreef:Zet gewoon Flitsmeister op je telefoon…
Of gewoon je dashboard checken.
Ik weet het niet hoor, misschien heb ik mijn rijbewijs in het stenen tijdperk gehaald maar ik snap dus echt niet waarom mensen op google maps rijden. Wat is er mis met rijden met zicht op je snelheidsmeter?
Texas02 schreef:Misschien heel raar hoor.. Maar in mijn auto zit gewoon een snelheidsmeter..
purny schreef:Of gewoon je dashboard checken.
Nielojram schreef:purny schreef:Of gewoon je dashboard checken.
Je snelheidsmeter is lang niet zo accuraat als een app die connect met een satelliet.
Mijn ervaringen zijn met een aantal automerken dat dat snelheidsmeter in de auto zeker 10 km lager lag dan wat je reed.
Als ik dan op de rijksweg een *vul-in-merk* op de rechterbaan krampachtig 90 km/pu zie rijden, denk ik altijd " ahhh, snelheidsmeter, zoet![]()
" Ze denken dat ze 100 km/pu rijden...
Nielojram schreef:'Met het verkeer meegaan' heb je nooit geleerd tijdens je lessen?
Het veroorzaakt ongelukken.
Een voordeel, in de file rij je altijd voorop.