En ik ben nogal impulsief maar ik heb mezelf gedwongen om het rustig aan te doen

Dit is het idee, maar dan geen bergen, maar wat zachtere vormen zoals wolken of de zee. Dat mag de kijker zelf bedenken. En de wolken bovenin doe ik ook niet, daar doe ik denk ik een zachtblauwe kleur, of zelfs heel licht zandkleur/beige. Even over nadenken

De muren zijn van houtplaten, die zijn heel mooie egaal dus dat scheelt, anders had ik het al niet gedaan

Wat nu het idee is, om eerst de bovenste kleur aan te brengen, ik denk dat ik wel beige wil doen want ik vind het contrast daarvan heel mooi. Dan laat ik het drogen en schilder ik de eerste lichtblauwe kleur er overheen. Dan laat ik dat weer drogen en schilder ik een donkerdere kleur er overheen. Als ik nog zin heb, wil ik het nabewerken met een sponstechniek oid, maar dat zie ik wel of ik daar nog zin in heb

Ik ga me ook nog wel vermaken met filmpjes hierover, maar tips of advies krijg ik ook graag!
Kijken jullie mee met mijn

Nog wat inspiratieplaatjes:

Dit is nog mijn lifeline, als het helemaal mis gaat, kan ik iets in deze richting doen met water.

Ps. ik ben nog aan het overwegen om een behang te gebruiken, maar ik vind de creatieve uitdaging ook heel vet