Fotovergrotingen 30x20 cm.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Oscar
Forumcoördinator

Fotovergrotingen 30x20 cm.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-22 16:44

Even een vraagje voor de 'ervaren' gebruikers/makers van fotovergrotingen.
Voorheen bestelde ik altijd via Webprint (bestaat niet meer, is overgenomen) altijd ca. 100 stuks vergrotingen. Daar betaalde ik eerst altijd 39 cent per stuk voor. Later werd het 49 cent. Ook prima. Kwaliteit was altijd wel redelijk tot oke. Het gaat om foto's om weg te geven, geen professionele kwaliteit ofzo. Tot een paar jaar geleden (voor corona) ging dat altijd prima.

Net maar weer eens wat proberen te bestellen, maar ik schrok me een ongeluk. Prijzen beginnen bij 1.99 euro per stuk en da's best pittig voor wat weggevertjes.

Iemand een tip voor een acceptabel adresje waar de prijzen een beetje fatsoenlijk liggen? Het gaat om foto's die per stuk afgedrukt worden, dus helaas geen 'bulk' met telkens dezelfde print, want da's een stukje goedkoper.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 16:46

Ik gebruik Profotonet, en ben altijd tevreden geweest. :) Ik gebruik deze ook voor mijn foto's vanuit mijn fotografie, en de kwaliteit is altijd goed.

Edit;
Zie dat ze daar inmiddels ook over de 2 euro per stuk zijn gegaan...

''Even when you're gone, it never really ends...'' :)ddd

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-22 14:34

Klopt inderdaad, daar had ik ook gekeken. Ze lijken allemaal tegenwoordig bij die prijs te beginnen. Wordt een duur grapje zo :D

Bij Trekpleister (via Cewe) zijn ze 1.95 per stuk. Dan zou ik ook liever voor Profotonet :j

[edit] Fuji biedt ze aan voor 1.59. [/edit]

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie