GPS tracker voor hond

Moderators: Muiz, ynskek, NadjaNadja, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

TinkerTreas

GPS tracker voor hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-22 12:21

Wat is een fijne en goed werkende GPS tracker voor honden?
Ik ga binnenkort voor een stichting honden opvangen en ik vind het fijn om als extra zekerheid een GPS tracker te gaan gebruiken, voor het geval er 1 ontsnapt.
Maar dan moet het er natuurlijk wel 1 zijn die live ook goed werkt.

Roihi

Re: GPS tracker voor hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:25

Ik volg een beetje mee want wij zijn ook aan het oriënteren hiervoor.

Zitten te denken aan de Weenect2.

Wiro 06/06/1999 - 07/04/2022
Dankjewel liefste merrie van me, voor alles wat je voor mij betekende.

Pippa13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:29

Wij hebben voor onze jachthond een Tractive tracker GPS. Is wel prijzig, maar dan heb je wel meteen een goeie. Water en stoot bestendig. En je kunt de hond gewoon live volgen, zonder vertraging.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:30

Tractive is waanzinnig goed maar ik begrijp uit je OP dat het om een (behoorlijk?) aantal honden gaat, dan is het erg kostbaar. Voor een of twee honden is de abonnementensprijs wel goed te behappen.

Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-22 12:35

KimD schreef:
Tractive is waanzinnig goed maar ik begrijp uit je OP dat het om een (behoorlijk?) aantal honden gaat, dan is het erg kostbaar. Voor een of twee honden is de abonnementensprijs wel goed te behappen.

Nee hoor, ik ga 1 hond tegelijk opvangen naast mijn eigen honden. Dus het zou om 1 tracker gaan.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:44

bij de Weenect zou je onbeperkt aantal honden kunnen aanmelden op hetzelfde abbo?

Wiro 06/06/1999 - 07/04/2022
Dankjewel liefste merrie van me, voor alles wat je voor mij betekende.

Domino_2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:52

Vanuit mijn vrijwilligerswerk (zie onderschrift) raad ik een tractive tracker aan. Deze zijn goed, verliezen ze niet snel en ze hebben een goede batterij.

Bij goedkopere hoor je vaak dat de batterij snel leeg is en dan een hond vermist is en niet op te sporen.

Waar is onze Angel?
www.wioa.nl
voor hulp bij het zoeken naar vermiste honden en het online delen van alle vermiste dieren

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:58

Wij hebben sinds de vuurwerk periode een Tractive. En ik wil niets anders meer. De abonnementsprijs vind ik reuze meevallen t.o.v. wat je ervoor krijgt. Mocht je hem kwijt raken krijg je een nieuwe opgestuurd. De service van tractive is echt top! :D

Jip, mijn Australian Shepherd vriendje. 03-07-2024 Until we meet again Y;(

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 13:03

TinkerTreas schreef:
KimD schreef:

Nee hoor, ik ga 1 hond tegelijk opvangen naast mijn eigen honden. Dus het zou om 1 tracker gaan.

Sorry! Dan las ik het verkeerd, dan zou ik zeker voor Tractive kiezen!

Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-22 13:13

Ik ga me eens verdiepen in de Tractive.
Als het bevalt wil ik er misschien ook nog 1 erbij voor mijn eigen hond. Die heeft nogal jacht instinct, waardoor ik haar bijna niet los kan laten. En ze is panisch voor vuurwerk, dan ben ik ook bang dat ze een keer in paniek ontsnapt.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 13:25

Ik heb ook een Tractive en hij bevalt prima. Enige gekke is: wij lopen vaak in dezelfde gebieden en 9 van de 10 keer doet hij het prima. Maar soms hapert hij. Zegt dat de GPS verbinding niet goed is. Ene keer krijg ik hem dan wel aan de praat, andere keer niet. Resetten helpt niet. Ik vraag mij dan af of het te maken heeft met de stand van de satellieten tov ons.
Rijden we dan naar huis dan pakt hij hem ineens weer wel. Had deze vraag ook al eens gesteld in het ‘dingen die je je afvraagt’ topic, maar weinig reacties. Een persoon had hetzelfde probleem, maar dan met een Weenect

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie