Zijn er nog bokkers met aanraders/afraders? De Dyson van € 800 vind ik persoonlijk iets te duur.

Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
Dispar_Vulgo schreef:Ik overwoog ook een steelstofzuiger om 'even snel' tussendoor te zuigen.
Maar uiteindelijk hebben we voor hetzelfde geld als een Dyson (700 euro) een rotbotstofzuiger met automatisch leegstation gekocht.
Werkt echt top en je hoeft NIKS zelf te doen!(Hooguit eens per maand even zeer uitgebreid stofzuigen in hoekjes, wat je naast een steelstofzuiger ook zou doen)
Rije schreef:Dispar_Vulgo schreef:Ik overwoog ook een steelstofzuiger om 'even snel' tussendoor te zuigen.
Maar uiteindelijk hebben we voor hetzelfde geld als een Dyson (700 euro) een rotbotstofzuiger met automatisch leegstation gekocht.
Werkt echt top en je hoeft NIKS zelf te doen!(Hooguit eens per maand even zeer uitgebreid stofzuigen in hoekjes, wat je naast een steelstofzuiger ook zou doen)
Dat klinkt wel ideaal, maar 800 euro voor een stofzuiger vind ik nogal een uitgave... Pfoe...
Ik heb nog geen robotstofzuiger, dus twijfel wel een beetje of ik zo'n ding ga aasnchaffen, OF een steelstofzuiger. Maar voor nu even niet allebei.
Gebruikers op dit forum: Balou_k, GrapeshotBot, lina1998, M_Vainqueur, SaskiaB, Soepkipje, Tieme en 20 bezoekers