Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
denbine schreef:Klopt het is een import auto. De auto moest naar het rdw voor registratie. Toen kregen wij bericht dat het langer zou duren, omdat de auto een week later voor steekproef moest bij het rdw. Geen idee waarom.
Sansevieria schreef:Lastig verhaal, bij een importauto zijn de kilometers haast niet te controleren, tenzij er van de hele onderhoudshistorie documentatie is, boekje, facturen van een dealer, dat soort dingen.
Zijn we ook een keer mee op onze neus gevallen, voortaan zal ik zelf een importauto laten staan eerlijk gezegd.
mag schreef:Bedoel de punten bij de apk keuring. Ik vermoed dat hij in eerste instantie niet door de keuring kwam dat ze een week de tijd nodig hadden voor de herkeuring.
denbine schreef:Auto is 12 april opgehaald door de garage en die vertelde dat ze duidelijk gezegd hebben tegen de verkoper, er een tik te horen was. Deze heeft de auto gewoon aan ons meegegeven zonder te vermelden dat er nog een tik hoorbaar is.
denbine schreef:Hij laat reparaties uitvoeren door een ander bedrijf. Hij importeert en verkoopt alleen.
ista schreef:Vriend van mij ook een import-auto met weinig km's. Blok bleek uiteindelijk iets van 300.000km te hebben gelopen. Gebeurt helaas veel bij import-auto's.
Kans is groot dat jullie opgelicht zijn en helaas is het te lang geleden om de koop te laten ontbinden.
Rongyos schreef:mag schreef:
Deze site kende ik nog niet, maar heel vreemd: als ik het kenteken invul van mijn auto geeft ie aan dat het een 'import' auto is, en dat klopt niet.
Verder wel handig dat je de (afkeur)punten van de apk kunt zien (die wist ik natuurlijk al)