Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
chanicha schreef:Ik heb de app bol.com kobo en kan ik het menu aan de linkerkant kiezen voor Kobo plus, die boeken zijn gratis, ook staat er gratis eBooks dus ik herken dit probleem niet.
Heb dit al een jaar of vier en nog nooit een boek hoeven kopen.
chanicha schreef:Ga je dan ook naar shop en daar naar kobo plus?
Daar staan dezelfde als in de app.
Edit, ik ben trouwens toen ik begon heel vriendelijk geholpen door Bol.
Kaatje_S schreef:Ik heb geen kobo, maar een tolino. Heb wel naar dat abonnement van bol zitten kijken, maar uiteindelijk gekozen voor een abonnement op de online bibliotheek. Daar hou je de boeken natuurlijk niet, maar leen je ze, wat ik persoonlijk helemaal niet erg vind. Voor 42 euro per jaar.
Dus geen direct antwoord op je vraag, maar wellicht kan je er wel wat mee
Alwiene schreef:Kaatje_S schreef:Ik heb geen kobo, maar een tolino. Heb wel naar dat abonnement van bol zitten kijken, maar uiteindelijk gekozen voor een abonnement op de online bibliotheek. Daar hou je de boeken natuurlijk niet, maar leen je ze, wat ik persoonlijk helemaal niet erg vind. Voor 42 euro per jaar.
Dus geen direct antwoord op je vraag, maar wellicht kan je er wel wat mee
Kobo boeken houd je ook niet. Voordeel van bol tov de bibliotheek is dat je bij bol geen beperking hebt qua aantal downloads. Toen ik bieb abo had mocht ik maximaal 10 boeken per 3 weken ofzo waardoor ik bang was verkeerde keuzes te maken. Geen idee of dat inmiddels veranderd is. Heb ook het idee dat Bol een ruimer assortiment heeft.
@TS Ik herken alleen het luisterboek gedeelte, heel irritant is dat! Ik kies mijn boeken altijd op de bol site zelf en lees ze vervolgens in de bol kobo app (ik heb een ereader maar gebruik hem zelden) en herken het betaalprobleem niet.