Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:Ik ben recent overgestapt van de S10 naar de S22 en ik moet eerlijk zeggen dat ik enigszins teleurgesteld ben.
De graphics zijn echt een stuk verbeterd, de telefoon ziet er mooi uit en ligt fijn in de hand. Camera is geweldig.
Maar een groot nadeel vind ik de batterij. Die is eigenlijk geen haar beter dan mijn 2 jaar oude S10 en moet regelmatig 2x per dag opgeladen worden. Bij intensiever gebruik zelfs vaker.
Ik zou zelf echter niet zo snel een ander merk kiezen trouwens, maar dat komt ook omdat ik meerdere accessoires van Samsung heb
KimD schreef:Marjo schreef:Ik ben recent overgestapt van de S10 naar de S22 en ik moet eerlijk zeggen dat ik enigszins teleurgesteld ben.
De graphics zijn echt een stuk verbeterd, de telefoon ziet er mooi uit en ligt fijn in de hand. Camera is geweldig.
Maar een groot nadeel vind ik de batterij. Die is eigenlijk geen haar beter dan mijn 2 jaar oude S10 en moet regelmatig 2x per dag opgeladen worden. Bij intensiever gebruik zelfs vaker.
Ik zou zelf echter niet zo snel een ander merk kiezen trouwens, maar dat komt ook omdat ik meerdere accessoires van Samsung heb
Ik denk dat je instellingen gewoon niet goed staan. Ik heb ook de S22, vanochtend om 5 uur de wekker, telefoon vrij veel gebruikt deze ochtend, zelfs F1 gestreamd en de batterij is as we speak 78%.
KimD schreef:Vreemd, heb er echt geen last van, ook bij eerdere Samsungs niet overigens.![]()
Ik ben in ieder geval dik tevreden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers