Samsung galaxy s22 of oneplus 10 pro?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nancy__

Samsung galaxy s22 of oneplus 10 pro?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-22 13:02

Nu mag ik mijn abonnement verlengen en twijfel ik dus tussen 2 telefoons. Ik heb al jaren samsung maar ik hoor ook goede verhalen over de oneplus telefoons.

Heeft iemand ervaring met de oneplus?

Zertab

Re: Samsung galaxy s22 of oneplus 10 pro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 13:22

Hier hele goede ervaringen met OP! Heb twee jaar lang de OP 7 T pro gehad, doet het nog perfect en gaat nu over naar mijn moeder. Ik heb nu bijna een weekje de OP10, bevalt echt heel goed :D

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 13:41

Hier jaren Samsung gehad en sinds 2 jaar een oneplus en eerlijk ik zou niet meer terug willen naar de Samsung.

Because maybe
                                            You're gonna be the one that saves me!
R.I.P Djules 21-06-2008 /06-07-2012 Never forget you
R.I.P Levi 04-05-2004 / 20-11- 2015 Hope you're happy now

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 13:48

Ik ben recent overgestapt van de S10 naar de S22 en ik moet eerlijk zeggen dat ik enigszins teleurgesteld ben.

De graphics zijn echt een stuk verbeterd, de telefoon ziet er mooi uit en ligt fijn in de hand. Camera is geweldig.

Maar een groot nadeel vind ik de batterij. Die is eigenlijk geen haar beter dan mijn 2 jaar oude S10 en moet regelmatig 2x per dag opgeladen worden. Bij intensiever gebruik zelfs vaker.

Ik zou zelf echter niet zo snel een ander merk kiezen trouwens, maar dat komt ook omdat ik meerdere accessoires van Samsung heb :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 13:53

Marjo schreef:
Ik ben recent overgestapt van de S10 naar de S22 en ik moet eerlijk zeggen dat ik enigszins teleurgesteld ben.

De graphics zijn echt een stuk verbeterd, de telefoon ziet er mooi uit en ligt fijn in de hand. Camera is geweldig.

Maar een groot nadeel vind ik de batterij. Die is eigenlijk geen haar beter dan mijn 2 jaar oude S10 en moet regelmatig 2x per dag opgeladen worden. Bij intensiever gebruik zelfs vaker.

Ik zou zelf echter niet zo snel een ander merk kiezen trouwens, maar dat komt ook omdat ik meerdere accessoires van Samsung heb :)

Ik denk dat je instellingen gewoon niet goed staan. Ik heb ook de S22, vanochtend om 5 uur de wekker, telefoon vrij veel gebruikt deze ochtend, zelfs F1 gestreamd en de batterij is as we speak 78%.

Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 13:55

KimD schreef:
Marjo schreef:

Ik denk dat je instellingen gewoon niet goed staan. Ik heb ook de S22, vanochtend om 5 uur de wekker, telefoon vrij veel gebruikt deze ochtend, zelfs F1 gestreamd en de batterij is as we speak 78%.

Mijn instellingen staan prima, en ik hoor dit probleem bij meer mensen :)
Batterij optimalisatie voer ik overigens ook vaak genoeg uit.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 13:59

Vreemd, heb er echt geen last van, ook bij eerdere Samsungs niet overigens. :D

Ik ben in ieder geval dik tevreden.

Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 14:01

KimD schreef:
Vreemd, heb er echt geen last van, ook bij eerdere Samsungs niet overigens. :D

Ik ben in ieder geval dik tevreden.

Heel fijn dat jij die problemen niet hebt +:)+
Het is voor mij ook de eerste Samsung waarbij het zo duidelijk te merken is hoor :j

Maar ik hoor meerdere die er last van hebben.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 14:57

Ik heb de S22 Ultra. Opzich tevreden mee, maar net zoals Marjo ben ik ook beetje teleur gesteld in de accu.
Nu heb ik sinds kort de instellingen aangepast om batterij te besparen en dat scheelt wel wat. Maar dan nog in vergelijking met mijn oude Huawei waar ik makkelijk 2 dagen met de accu kon, valt dit dan toch tegen.

Er is ook een topic over de S22 series, misschien heb je daar wat aan.

Diverse boeken en leuke kleding.

https://www.vinted.nl/member/67934478-amyjames28

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie