Hoi bokkers, is er iemand die weet hoe ik de servicenummers van de KPN prepaid simkaart kan halen? Het is de simkaart van het geboortealarm.
Wij zijn al 5 ! dagen bezig om dat ding te installeren maar hij belt niet. Contact met Gallagher, de fabrikant gehad, zij zeiden dat we de pincode, voicemail én de servicenummers van de simkaart moeten afhalen. Echter, nergens kan ik vinden hoe dat laatste moet. De andere dingen zijn wel gelukt trouwens.
Ik heb dat met een ander merk kaart gedaan (lebara) maar het stond toen allemaal wel in de telefoon. Maar staat me iets van bij dat een kennis dat ook had met een kpn simkaart. Degene lukte het niet in haar toestel, maar wel met een toestel van iemand anders.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Berichten: 79331
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant
Geplaatst: 06-04-22 10:26
Inderdaad kaartje in een telefoon doen. Maar heb om eerlijk te zeggen nog nooit servicenummers op de sim kaart gehad? Koop altijd een KPN sim kaart, vergeet hem tussendoor te gebruiken dus moet ieder jaar weer een nieuwe aanschaffen.
Ik heb gewoon een pre-paid kaartje gehaald van de AH voor een tientje erop gezet. Wel een tijdje staan klooien, maar het is gelukt vergeet ook niet je eigen voicemail uit te schakelen.
Makkelijkste oplossing: Epplejeck heeft een service om dat ding voor je in te stellen dus als je er één in je buurt hebt rij erheen en laat het doen. Die hebben het zo voor elkaar.
Bedankt voor de reacties. Van de verkoper kreeg ik te horen dat het een bekend probleem is van dit systeem. Daarna Gallagher, de producent gebeld en die zei hem op te sturen ter reparatie maar dan ben ik hem dagen kwijt. Daar had ik geen zin in en nu heb ik een ander alarm in huis. Wat een gedoe, hopelijk zijn de bevallingen nu een eitje