nieuwe iPhone 12 wilt niet updaten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Photograph

nieuwe iPhone 12 wilt niet updaten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-22 20:32

Nou, dit is ook weer een blooper.

Heb een nieuwe iPhone 12, nu al een uur bezig met de gegevens van me oude iPhone over te zetten. Moet nu iOS 15.14.1 installeren op de iPhone 12. iPhone 12 is nu al een halfuur bezig met de update te installeren. Hij doet helemaal niets. Ik kan wel uren gaan wachten, maar zo'nn update is normaal in 10 minuten geïnstalleerd. Iemand een idee wat ik nu moet doen? Dit is namelijk al de 3e poging vandaag dat ik deze iPhone probeer in te stellen (en nit de eerste keer dat ik dit heb gedaan, want met mijn iPhone 8 plus naar iPhone X is het ook gelukt) en ik begin een beetje de moed op te geven..

Stuur een pbtje en krijg een gratis “een fijne dag” terug :)

tita

Re: nieuwe iPhone 12 wilt niet updaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 20:33

Naar de Apple store dan maar

30-11-2015
03-07-2018

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-22 20:38

tita schreef:
Naar de Apple store dan maar

Stuur liever de telefoon terug en dat ik me geld terug krijg dan dat ik met een spiksplinternieuwe telefoon naar een Apple store moet gaan, Bah. Zij verdienen nu echt een klacht. Begin steeds meer klaar te zijn met Apple

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 20:39

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 20:45

Koop je een nokia 3310, dan ben je klaar met dat gezeur van updates.

En verdienen echt een klacht ? Er kan altijd iets mis gaan met elektrische aparaten. Je moet ook eerst een bedrijf de kans geven om het op te lossen.

I know you'll be a sun in somebody else's sky

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-22 20:50

Maureen95 schreef:
Misschien heb je hier wat aan. Is nog van iPhone 11 maar gaat om hetzelfde. En anders zoals tita zegt naar de Apple store ;)

https://www.google.com/amp/s/www.applet ... angen/amp/

Thanks, maar daar blijft die niet hangen. Het is een paar stappen terug al raak...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 21:19

Voordat je de gegevens overzet moet hij al ge-update zijn.
Leg hem aan de kabel aan een laptop met ITunes en dan eerst helemaal resetten en updaten naar de nieuwste software. Dan moet het daarna makkelijk lukken om je gegevens over te zetten.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-22 21:20

Suzanne F. schreef:
Voordat je de gegevens overzet moet hij al ge-update zijn.
Leg hem aan de kabel aan een laptop met ITunes en dan eerst helemaal resetten en updaten naar de nieuwste software. Dan moet het zo lukken om je gegevens over te zetten.

Ga dat zo proberen, thanks :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 21:23

En gefeliciteerd trouwens! [&] Y)(^) :)F

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 21:59

Ik heb ook sinds kort een iPhone 12, en het duurde hier ook een tijdje. Ik heb em ‘s avonds aan gezet en ‘s ochtends was hij klaar :Y)

Op zoek naar een trouwvideograaf of fotograaf? ABCreatief Videoproducties   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎   
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-22 22:00

Suzanne F. schreef:
En gefeliciteerd trouwens! [&] Y)(^) :)F

Heel erg bedankt :)

Hoe werkt die itunes app? Ik heb we 3utools, daarmee dacht ik dat je ook kon updaten, maar kan dat nu niet zien..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 22:05

iTunes is van Apple zelf. Je moet inloggen in de iCloud en dan kan je je iPhone resetten en updaten.
Het is een programma wat je op je laptop of pc moet zetten.

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-22 22:07

Suzanne F. schreef:
iTunes is van Apple zelf. Je moet inloggen in de iCloud en dan kan je je iPhone resetten en updaten.
Het is een programma wat je op je laptop of pc moet zetten.

Yes, ik ga je even priveberichten. Denk dat dat handiger is

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-22 22:33

Er is iets mis met me iphone en nou weet ik het zeker. Heb het via Itunes geprobeerd maar via itunes geeft die dus tijdens het voorbereiden een foutmelding aan. Ga morgen naar Amac, ben heel boos op Apple en is gelijk de laatste keer dat ik een apple product heb gekocht.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 22:55

Je hoeft het helemaal niet via Itunes te doen. Gewoon installeren als een nieuwe Iphone en daarna de reservekopie terugzetten.

Ben het er mee eens dat het een rare storing is maar hij gebeurt bijna altijd.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 22:59

Photograph schreef:
Er is iets mis met me iphone en nou weet ik het zeker. Heb het via Itunes geprobeerd maar via itunes geeft die dus tijdens het voorbereiden een foutmelding aan. Ga morgen naar Amac, ben heel boos op Apple en is gelijk de laatste keer dat ik een apple product heb gekocht.

Stuur de telefoon dan terug en vraag je geld retour als het allemaal zo bagger is... 8)7 Probleem ook opgelost!

Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-22 23:00

janderegelaa schreef:
Je hoeft het helemaal niet via Itunes te doen. Gewoon installeren als een nieuwe Iphone en daarna de reservekopie terugzetten.

Dat lukt dus niet. Niks lukt. Hij wilt simpelweg gewoon niet updaten.

Morgen ga ik naar Amac maar als ze er geld voor willen om de een of andere reden om het te updaten ofzo, dan stuur ik de iphone terug en wil ik mijn geld terug. Vind eigenlijk niet eens kunnen dat je al zoveel gezeik kunt hebben met een telefoon die helemaal nieuw is.

Ook is die iOS 15.1, weet niet of welke nieuwe telefoon dit is. Maar vind dat best well opmerkelijk

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-22 23:01

KimD schreef:
Photograph schreef:

Stuur de telefoon dan terug en vraag je geld retour als het allemaal zo bagger is... 8)7 Probleem ook opgelost!

Ja dat heb ik ook al 2 keer aangegeven. Vind het eigenlijk té gek voor woorden om met een splinternieuwe telefoon direct naar een service toe te gaan omdat er nu al iets mis mee is

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 23:21

Het kan altijd dat er een productiefout in zit of een menselijke fout. Is niet het einde van de wereld.

Mijn nieuwe telefoon werd niet eens geleverd, die werd gestolen bij de post. Heb daarna nóg twee weken moeten wachten en uren moeten bellen om het opgelost te krijgen. Ongelofelijk. Heb maar een klacht ingediend en geëist dat ik de helft vergoed kreeg, hoe durven ze zulke fouten te maken!

Grapje uiteraard, hoe vervelend het ook was en hoe stom de situatie ook was, het is opgelost. Ik heb inmiddels mijn nieuwe telefoon.

Ik heb uiteraard wel aangifte gedaan van diefstal.

Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 23:44

Photograph schreef:
janderegelaa schreef:

Dat lukt dus niet. Niks lukt. Hij wilt simpelweg gewoon niet updaten.

Morgen ga ik naar Amac maar als ze er geld voor willen om de een of andere reden om het te updaten ofzo, dan stuur ik de iphone terug en wil ik mijn geld terug. Vind eigenlijk niet eens kunnen dat je al zoveel gezeik kunt hebben met een telefoon die helemaal nieuw is.

Ook is die iOS 15.1, weet niet of welke nieuwe telefoon dit is. Maar vind dat best well opmerkelijk

Je kunt ook Apple service bellen. dat is gratis en daar helpen ze je heel goed. Amac zet ik nooit meer een voet in de winkel. Weten niets, kunnen niets en willen niets. EN als je in de buurt van een Apple store woont kun je daar ook heen gaan.

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-22 23:56

Heb zelf hele nare ervaringen gehad met het bellen naar Apple. Uren lang aan een telefon gezeten met iemand die nergens iets van af wist. Werd tot vervelends aan toe midden in een proces opgehangen :(

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 23:59

Amac is een re-seller dus voeren standaard geen service uit zonder kosten, als de telefoon bij Apple zelf gekocht is dan zou een Apple Store het meest logisch zijn.

Uiteraard kunnen ze wel even meekijken daar, maar weet wel dat er een kans bestaat dat ze nee verkopen :) Als de iPhone bij een andere partij vandaan komt (Coolblue, MediaMarkt) zouden zij in principe service ‘moeten’ verlenen, maar dat krijg ik niet helemaal helder uit je openingspost.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 00:08

Toen ik probleem had met mijn iPhone ging ik naar de t-mobile store :+ daar hielpen ze me ook en gratis maar daar zit ik met mijn abbo

30-11-2015
03-07-2018

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-22 00:58

Courses schreef:
Amac is een re-seller dus voeren standaard geen service uit zonder kosten, als de telefoon bij Apple zelf gekocht is dan zou een Apple Store het meest logisch zijn.

Uiteraard kunnen ze wel even meekijken daar, maar weet wel dat er een kans bestaat dat ze nee verkopen :) Als de iPhone bij een andere partij vandaan komt (Coolblue, MediaMarkt) zouden zij in principe service ‘moeten’ verlenen, maar dat krijg ik niet helemaal helder uit je openingspost.

Heb me iphone gekocht bij Belsimpel

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 08:18

Ik denk dat je beter maar terug kan sturen als je al zo ontevreden bent over apple. Want Samsung zal dit vast nooit hebben :+

Sommige grote updates duren wel langer dan 10 minuutjes. En idd soms loopt hij daarin vast en probeer je het opnieuw of vraag je hulp aan de Apple service balie. Doen ze met liefde en zonder kosten. Ook kun je Belsimpel hierover bellen, die weten ook wel wat van iPhone ;)

Als dit de grote tegenslagen zijn in t leven valt het denk ik wel mee.