Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:Naar de Apple store dan maar
Maureen95 schreef:Misschien heb je hier wat aan. Is nog van iPhone 11 maar gaat om hetzelfde. En anders zoals tita zegt naar de Apple store
https://www.google.com/amp/s/www.applet ... angen/amp/
Suzanne F. schreef:Voordat je de gegevens overzet moet hij al ge-update zijn.
Leg hem aan de kabel aan een laptop met ITunes en dan eerst helemaal resetten en updaten naar de nieuwste software. Dan moet het zo lukken om je gegevens over te zetten.
Photograph schreef:Er is iets mis met me iphone en nou weet ik het zeker. Heb het via Itunes geprobeerd maar via itunes geeft die dus tijdens het voorbereiden een foutmelding aan. Ga morgen naar Amac, ben heel boos op Apple en is gelijk de laatste keer dat ik een apple product heb gekocht.
janderegelaa schreef:Je hoeft het helemaal niet via Itunes te doen. Gewoon installeren als een nieuwe Iphone en daarna de reservekopie terugzetten.
Ben het er mee eens dat het een rare storing is maar hij gebeurt bijna altijd.
KimD schreef:Photograph schreef:Er is iets mis met me iphone en nou weet ik het zeker. Heb het via Itunes geprobeerd maar via itunes geeft die dus tijdens het voorbereiden een foutmelding aan. Ga morgen naar Amac, ben heel boos op Apple en is gelijk de laatste keer dat ik een apple product heb gekocht.
Stuur de telefoon dan terug en vraag je geld retour als het allemaal zo bagger is...Probleem ook opgelost!
Photograph schreef:janderegelaa schreef:Je hoeft het helemaal niet via Itunes te doen. Gewoon installeren als een nieuwe Iphone en daarna de reservekopie terugzetten.
Ben het er mee eens dat het een rare storing is maar hij gebeurt bijna altijd.
Dat lukt dus niet. Niks lukt. Hij wilt simpelweg gewoon niet updaten.
Morgen ga ik naar Amac maar als ze er geld voor willen om de een of andere reden om het te updaten ofzo, dan stuur ik de iphone terug en wil ik mijn geld terug. Vind eigenlijk niet eens kunnen dat je al zoveel gezeik kunt hebben met een telefoon die helemaal nieuw is.
Ook is die iOS 15.1, weet niet of welke nieuwe telefoon dit is. Maar vind dat best well opmerkelijk
Courses schreef:Amac is een re-seller dus voeren standaard geen service uit zonder kosten, als de telefoon bij Apple zelf gekocht is dan zou een Apple Store het meest logisch zijn.
Uiteraard kunnen ze wel even meekijken daar, maar weet wel dat er een kans bestaat dat ze nee verkopenAls de iPhone bij een andere partij vandaan komt (Coolblue, MediaMarkt) zouden zij in principe service ‘moeten’ verlenen, maar dat krijg ik niet helemaal helder uit je openingspost.
Gebruikers op dit forum: Femke_Tweety, fokfanaat, GoogleAdsense, haha1995, ievie, Ipsilonka, Lalidan, MarJon, Pellelilly, Plus_en_Min, Sjafrane, x_Elise en 60 bezoekers