Ik had een parkeerplaats geboekt, en daarna moeten annuleren. Op de website staat dat je tot 24 uur voor je reservering kan annuleren. Ik had de parkeerplaats geboekt voor Juli dus ik zit ruim voor die 24 uur, en ik zou mijn geld volledig terug moeten krijgen. Nu is het zo dat we onderhand 2 weken verder zijn, en ik de betreffende aanbieder niet meer te pakken krijg. Na het boeken meteen betaald, en de reservering was bevestigd. Voor het annuleren zou de klantenservice contact opnemen, ik hoor alleen niks van hun dus ik heb zelf gemaild. Elke e-mail die ik stuur komt retour omdat de betreffende ontvanger niet gevonden kan worden? En op het telefoon nummer op de website word ook niet geantwoord. Dus nu vroeg ik me af, kan ik het bedrag wat ik hiervoor had betaald storneren of kan ik gewoon fluiten naar m'n geld? Ik kan er nergens wat over vinden
Ik heb autisme, en zal soms bepaalde dingen anders verwoorden of opvatten als bedoeld.