Geld storneren na annulatie reservering?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zeeuwsemeid

Geld storneren na annulatie reservering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-22 22:55

Ik had een parkeerplaats geboekt, en daarna moeten annuleren. Op de website staat dat je tot 24 uur voor je reservering kan annuleren. Ik had de parkeerplaats geboekt voor Juli dus ik zit ruim voor die 24 uur, en ik zou mijn geld volledig terug moeten krijgen. Nu is het zo dat we onderhand 2 weken verder zijn, en ik de betreffende aanbieder niet meer te pakken krijg. Na het boeken meteen betaald, en de reservering was bevestigd. Voor het annuleren zou de klantenservice contact opnemen, ik hoor alleen niks van hun dus ik heb zelf gemaild. Elke e-mail die ik stuur komt retour omdat de betreffende ontvanger niet gevonden kan worden? En op het telefoon nummer op de website word ook niet geantwoord. Dus nu vroeg ik me af, kan ik het bedrag wat ik hiervoor had betaald storneren of kan ik gewoon fluiten naar m'n geld? Ik kan er nergens wat over vinden :o

Ik heb autisme, en zal soms bepaalde dingen anders verwoorden of opvatten als bedoeld.

miccamaaike

Re: Geld storneren na annulatie reservering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 23:15

Wat balen dat je het bedrijf niet te pakken krijgt.

Alleen automatische incasso’s kun je storneren dus storneren is hier geen optie. Hopelijk krijg je het bedrijf nog te pakken, anders is t wel zonde van je geld.

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 23:29

Storneren kan je alleen bij automatische incasso’s.
Gaat het om een normale overboeking of om een betaling met creditcard?
Je kunt nog een brief schrijven naar het bedrijf met officieel verzoek tot terugbetaling maar helaas bij een handmatige overboeking kun je het niet meer terughalen :(

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 00:04

Kan je via je betaalgegevens misschien achterhalen waar je op moet zoeken om de juiste gegevens te vinden? Misschien staat daar nog een andere naam bij of zo.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie