Jimdo website design aanpassen

Moderators: Muiz, ynskek, NadjaNadja, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Liiesjjj

Jimdo website design aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-22 10:06

Hi Bokkers,

Ik wil het design van mijn website aanpassen. Niet alleen de kleuren, andere vormen of het lettertype aanpassen. Maar de hele mikmak, dus helemaal een nieuwe lay-out kiezen. Nu heb ik mijn website gemaakt in Jimdo en kom ik er niet uit waar (en of) dit kan. Als ik Google afstruin naar antwoorden kom ik alleen bij how-to's uit over het aanpassen van kleine ontwerp dingetjes.

Weet iemand waar ik dit kan vinden en of het überhaupt kan wat ik in mijn hoofd heb? :+

Mascha en haar uitspattingen zijn te volgen op: https://instagram.com/never_miss_mas

Flux

Re: Jimdo website design aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 10:14

Heel veel succes :o Ik kwam er totaal niet uit bij Jimdo en kwam tot de conclusie dat ik beter elders kon kijken. Mijn ervaring is dat je maar minieme aanpassingen in jimdo kan doen of echt zelf moet gaan coderen.

Ik werk nu met WordPress en daar red ik me heel goed mee :j

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 21:38

Hier hetzelfde als flux. Ik was heel blij dat ik alleen nog een proefversie van jimdo had want wat ik wilde lukte niet. Volgens mij dat echt alleen maar iets wat je kunt ‘invullen’ als het ware, maar niet je gehele lay-out en structuur zelf bedenken. Ik heb ondertussen Wix, lukt het wel mee. Helaas dus geen oplossing voor je als je vast zit aan jimdo…

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-22 09:17

Mmm oké lastig. Dan ga ik even kijken naar andere aanbieders

Mascha en haar uitspattingen zijn te volgen op: https://instagram.com/never_miss_mas

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie