Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustMyZtje schreef:staat er Acrobat op de laptop? Dan kan je de bestanden allemaal selecteren, rechtermuis knop en dan vervolgens krijg je een menu te zien. Daarin staat dan bestanden combineren (of iets wat hierop kijkt).
manonutjuh schreef:https://smallpdf.com/nl/pdf-samenvoegen
Wij gebruiken deze op het werk.
Evt is uitprinten en dan als 1 pakket inscannen ook nog een optie.
A_nouk schreef:Beide websites die hier genoemd worden zijn niet geschikt voor vertrouwelijke info. De data word tijdelijk maar maximaal 24 uur op een server opgeslagen. Bij een toevalstreffer kunnen je documenten gestolen worden .
Kun je je documenten niet zippen en zo naar je verzekeraars sturen ?
daantjuhhh schreef:Dat laatste klopt, dat eerste volgens mij niet. Althans hier niet, en volgens mij hebben we een soortgelijke beveiligde werklaptopIk werk met een super beveiligde werklaptop. Dus ik kan geen programma’s zelf toevoegen.
En online durf ik geen vertrouwelijke documenten te zomaar te uploaden.
Maar inmiddels contact gehad met het bedrijf en ik ben er uit gekomen.
Iedereen bedankt voor de suggesties en tips.
Ailill schreef:daantjuhhh schreef:Dat laatste klopt, dat eerste volgens mij niet. Althans hier niet, en volgens mij hebben we een soortgelijke beveiligde werklaptopIk werk met een super beveiligde werklaptop. Dus ik kan geen programma’s zelf toevoegen.
En online durf ik geen vertrouwelijke documenten te zomaar te uploaden.
Maar inmiddels contact gehad met het bedrijf en ik ben er uit gekomen.
Iedereen bedankt voor de suggesties en tips.
P.s. zip(pen) is inderdaad mogelijk, hier i.i.g. wel op mijn laptop.
Gebruikers op dit forum: ALiuvv, amy495, Anja_96, bebble, Capriootje, cocktailtime, DemiSisa, gillian, History_, Klis, Kmbrly, Ladyson, lissssan, Loreke2, Melanie_D, Novastar, Pluttersput, Poosje81, s1993, Sanne_zepp, Sannum, secricible, senna21, Shiloh, Silly_Woman, Telpeva, topsylover, vosje2010, Winna, x_Elise, xxxmh en 79 bezoekers