Dank voor de reacties!
Siersma, ik ben me bewust van de kosten, ik had er alleen nog niet bij stil gestaan dat er ook een verzekering bij komt kijken. Maandelijkse kosten zouden geen probleem zijn.
o0eefje0o schreef:Hou vooral ook rekening dat op veel parken geen oudere stacaravans welkom zijn! ( Vaak is het zonder wielen max 15 jaar net wielen 20 jaar )
Dus hou hier met de aanschaf ook zeker rekening mee en ook met het feit dat steeds meer parken dit gaan hanteren.
Goede tip! Interessant ook, waarom is dit?
ChristaMoor schreef:Wij hebben ook een tourcaravan op een seizoensplek. Bevalt ons prima en we kunnen dan na een paar jaar weer een andere locatie zoeken. Dat is met een stacaravan wat lastiger.
Een vriendin van me doet het ook op deze manier. Ik heb zelf liever echt aparte ruimtes ivm de honden, dus een chalet of stacaravan. En daarnaast ook een vaste badkamer.
Ceetje_bokt schreef:Jaren gehad en het was heerlijk. We wilden Max 1 1/2 uur rijden en zijn toen gaan zoeken: eerlijk gezegd vielen alle caravans/campings af (vies, slecht onderhouden, entertainment, druk) op eentje na. Nou ja, je hebt ook maar een caravan nodig. Veel oudere mensen, geen voorzieningen, direct naast een heel groot bos op de Veluwe. Bijna zeven jaar hebben we er de meeste weekenden en vakanties doorgebracht
Heerlijk, ik zou ook max 1 1/2 uur willen rijden en op de Veluwe willen zitten.
Ik zoek verder geen contact met campinggasten, aan campingeigenaren ontkom je wellicht niet. Komt vast goed, ik hoef er niet mee aan de koffie.
Echwel schreef:Koop een grote dubbelasser toercaravan en zoek een seizoensplekje.
Zijn geweldige campings die geen stacaravans hebben maar wel seizoensplekjes
Heeft dus niet mijn voorkeur, maar ik neem het mee in de overweging!
Desi92, dat klinkt als een superfijne plek.