Diffuser , welke?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amado7

Diffuser , welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-22 09:55

Ik roep de hulp van bokt in :D Zó handig dat jullie een betere Google zijn!

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben op zoek naar een aroma diffuser. Of tenminste, geen idee wat het verschil is. Ik zie diffuser van 20 euro, van 300 euro. Waterloze of met water. Overal verschillende meningen.

Ik zoek er eentje voor op mijn slaapkamer, ik wil het vooral uitproberen. Soms kan je beter een goede kopen, maar ik vind het zonde om eentje van paar honderd euro te kopen als ik niet weet of ik het veel aanzet en het veel gebruik. Ik zie ook heel heel veel van rond de 40 a 50 euro. Wat is nou het verschil met die dure en de goedkope? En kan elke etherische olie er in? Ik liep in de action, zag die dingen en vroeg aan zo'n vrouw daar of die olie er in kon maar dat kon niet zei ze. Waar moet ik op letten dan? En moet ik een waterloze of juist niet?

Ik zie er veel op geurwolkje. Iemand ervaring mee?

Ik zou wel graag met een kleurtje willen, en liefst niet met een harde piep omdat ik nog meer mensen hier in huis heb liggen die wakker kunnen worden :D

Niet perfect is ook goed

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 17:06

Wij hebben 1 van geurwolkje en die bevalt goed. Enige waar je rekening mee moet houden is dat je hem wel hoort. Hij bubbelt wat en dan vinden sommige mensen wel erg storend op de slaapkamer.

Wij hebben de Nimbus en ik zie dat ze nu 15% korting geven. De geurtjes heb ik bij de Tuinen besteld, die hebben vaak een 1+1 gratis actie en dan is dat veel goedkoper.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 17:07

zonnebloem18 schreef:
Wij hebben 1 van geurwolkje en die bevalt goed. Enige waar je rekening mee moet houden is dat je hem wel hoort. Hij bubbelt wat en dan vinden sommige mensen wel erg storend op de slaapkamer.

Wij hebben de Nimbus en ik zie dat ze nu 15% korting geven. De geurtjes heb ik bij de Tuinen besteld, die hebben vaak een 1+1 gratis actie en dan is dat veel goedkoper.

Hier ook Geurwolkje, ik vind het gebubbel van het water juist heel rustgevend :D

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-22 22:08

Ah super. Thanks voor jullie reacties! Ik vind dat ook wel rustgevend denk ik! En welke hebben jullie dan van geurwolkje? Dat is met water dan?

Edit: de nimbus zie ik. En kunnen alle oliën er in?

Niet perfect is ook goed

zonnebloem18

Re: Diffuser , welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 22:11

Voor zover ik weet kunnen alle etherische oliën er in. Je kan ook geuren mengen, maar niet als het al een mix is.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 22:32

Ik heb ook een geurwolkje. Deze om precies te zijn <3 Afbeelding Hij bubbelt inderdaad een beetje. Ik vind het een ontspannend geluid en moet zeggen dat ik het niet eens meer echt hoor inmiddels. Deze heeft ook nog allerlei verschillende soorten licht. Dat vind ik ook heel fijn om aan te hebben in de slaapkamer. Is er een op water en met een kortingcodes prima te doen qua prijs vond ik. Ik heb etherische oliën gekocht van geurwolkje zelf. Eerst een starterspakket en daarna losse geuren, zowel enkel als blends. Zelf ben ik helemaal fan van de blend fris briesje en boswandeling

Anne. Schrieken fotografie , te vinden op facebook: https://www.facebook.com/Anne-Schrieken ... 976181948/
Bedankt voor de geweldige 3 jaar vriendje <3 [i]Ik mis je nog altijd.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie