Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
san4nie schreef:Ik mis echt een ventilatierooster in onze badkamer! Hebben ook 3 draai/kiep ramen. En op de kiepstand komt er wel heel veel koude lucht binnen in de winter, maar met de ramen dicht blijft het te vochtig. Als ik voor het slapen ga douchen laat ik ook niet de mechanische ventilatie de hele nacht aan staan. Kortom, ik zou er echt wel voor kiezen, als je die mogelijkheid hebt.
san4nie schreef:Ik vind het juist ideaal om het raam open te zetten en de afzuiging aan te zetten. Dat droogt het snelste.
De mechanische ventilatie is dus een afzuiging. Die gaat met een schakelaar aan en uit.
elnienjo schreef:Een ventilator werkt beter dan een open raam heb ik laatst ondervonden toen m'n ventilator kapot was. Zou dus voor een ventilator gaan die je aan kunt trekken als je onder de douche staat.
moonsparkle schreef:elnienjo schreef:Een ventilator werkt beter dan een open raam heb ik laatst ondervonden toen m'n ventilator kapot was. Zou dus voor een ventilator gaan die je aan kunt trekken als je onder de douche staat.
Ventilator? Bedoel je mechanische ventilatie?
janderegelaa schreef:moonsparkle schreef:Bedankt voor de reacties, beide toevallig ook een andere meningmeer dan 100 euro vind ik best veel, maar als het echt meerwaarde heeft dan is het het wel waard maar dat kan ik dus niet zo goed vinden
Ik heb niet eens een raam dus ik vind het onzin. Prima mechanische ventilatie.
janderegelaa schreef:moonsparkle schreef:Bedankt voor de reacties, beide toevallig ook een andere meningmeer dan 100 euro vind ik best veel, maar als het echt meerwaarde heeft dan is het het wel waard maar dat kan ik dus niet zo goed vinden
Ik heb niet eens een raam dus ik vind het onzin. Prima mechanische ventilatie.
Gebruikers op dit forum: Ilona__, lianne125, linoleum, M_Jacky, mOamm, NadjaNadja, Phonix, Plop1997, Poosje81, RianneH, ryukapple, Vagabondo, Whizz en 22 bezoekers