Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Eilinora schreef:Sinds begin 2019 toen onze eerste dochter geboren werd hebben wij een alecto dvim 770 babycamera.
Toendertijd het nieuwste van het nieuwste en flink voor betaald ook.
Na 2 jaar kwam er ruis op met het geluid aan en het beeld was niet meer goed.
Hij viel nog binnen de garantie dus naar de winkel gebracht waar we hem destijds gekocht hebben en zij hebben hem toen naar alecto gestuurd.
6 weken later telefoon dat we hem weer konden ophalen,kwamen tot de verrassing dat ze gewoon een gloednieuwe terug gegeven hebben.
Nu een jaar later was hij weer kapot,maar ze tellen de garantie vanaf de aankoop van de eerste dus geen garantie meer.
Kon ook niet meer teruggestuurd worden naar alecto want dit model hadden ze inmiddels niet meer.
Het probleem was echter relatief goed en goedkoop op te lossen door een bedrijf die 2de hands babycameras repareerd onder het mom van een tweede leven.
Het usb dingetje van de kabel was namelijk niet goed meer.
Nu probeer ik al tijden die camera weer aan te sluiten op ons netwerk maar hij doet het simpelweg niet meer.
Geeft steeds aan dat naam van camera niet goed is ofzo?
Zal hem vanavond nog even proberen en maak dan een foto van de melding die ik krijg.
Ik baal hier heel erg van want inmiddels hebben we een baby van ruim 10 maanden erbij en die kan ik dus snachts niet horen en zien.
Alecto kan mij ook niet helpen,winkel waar ik hem gekocht heb ook niet.
Wie o wie kan mij helpen mijn baby weer te zien en horen? Dit is gewoon zonde van mijn toch wel iets te dure camera
MarlindeRooz schreef:Is er niet een optie om hem te resetten?
Of hem vanuit je wifi netwerk van je netwerk te verwijderen en opnieuw te verbinden?