Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nerwen schreef:Prime heeft idd niet het meest gebruiksvriendelijke menu
Die slechte beeldkwaliteit heb ik ook, maar eigenlijk alleen aan het begin van een serie of film. Weer even terug naar het menu en weer opnieuw de film/serie starten helpt altijd welAan mijn verbinding ligt het niet, en met andere streamingdiensten heb ik dit probleem nooit.
Overigens werken sommige streamingdiensten (vooral Videoland en Prime) bij mij beter en stabieler via de chromecast dan via de app/menu van de tvaanbieder (KPN in mijn geval). Het interactieve tv kastje ding loopt bij mij heel vaak vast als ik Videoland of Prime kijk... Netflix gaat dan wel weer altijd goed.
Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Antgillya, FransienE, Gaby, Googlebot, idje, mooney, Paardaanhuis, Patriesje, Phen, Pimpelpaard, Skye93, Sokje_6, Weenck en 118 bezoekers