Online bank kopen

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25414
Geregistreerd: 11-01-01

Online bank kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-22 18:30

Ik zie online echt zulke leuke banken bij home24, Otto en via bol.com.
Precies de banken die ik in gedachten heb. Maar meubelzaken verkopen die dan weer niet of zijn minstens 2x zo duur. Maar ja, de ene bank is de andere niet en sommige banken zitten echt onmogelijk. Ik vind het dus nogal een gok, zelfs met goede reviews.

Wie heeft dat al wel gedaan en hoe is dat bevallen?

Lieke

Berichten: 11359
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Re: Online bank kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:43

Zou het nooit doen, heb zelf op zoveel leuke banken gezeten voor ik er 1 vond die voor ons beiden prettig zat. Niemand die aanbied dat je hem x aantal dagen mag uitproberen?

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Online bank kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:45

Echt absoluut nooit! Een bank moet vooral lekker zitten dus ga proefzitten in de meubelboulevard.

veerledec

Berichten: 6737
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: Clinge

Re: Online bank kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:51

Gedaan, bij Neckermann of iets dergelijks. Zat echt vreselijk, direct terug gestuurd. Dus ik kan het niet aanraden :') .

Aline_

Berichten: 97
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:16

Ik heb tig jaar terug mijn bank online gekocht bij Wehkamp. Dat was de enige die ik echt heel mooi vond, dus heb de gok gewaagd en hij zit perfect en ben er nog steeds blij mee.
Afgelopen lockdown heb ik me aan nieuwe eetkamerstoelen online gewaagd en dit keer pakte het minder uit, ze zaten echt niet lekker dus ik heb ze uiteindelijk weer retour kunnen doen.
Dus ja, het is een risico online een bank bestellen! Goed de retourvoorwaarden checken zou ik zeggen.

RSDICBS

Berichten: 1008
Geregistreerd: 08-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:22

Ik heb een paar jaar geleden bij de wehkamp onze bank besteld. Wij zijn er nog steeds blij mee en hij lijkt ook (met 2 tieners in huis!) Nog steeds als nieuw. Zit ook heerlijk.

Hiervoor al eens een bank besteld maar die direct retour gedaan. De kleur viel echt tegen en zat veel te stijfjes

Amber_anne

Berichten: 7183
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Online bank kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:32

Wij hebben in de lockdown bij Leen Bakker een bank besteld. Ben heel tevreden over de bank en hij zit lekker

Suzanne F.

Berichten: 50990
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:34

Ik heb ooit bij de Wehkamp een stoel besteld en die was prima.
Maar vind het wel riskant voor een bank. Die moet echt wel fijn zitten. Halen ze hem ook weer gratis voor je op als hij terug moet?

friezenfan2

Berichten: 2928
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:46

Ik heb 4 jaar geleden een bank bestelt bij de leen bakker. Op de foto leek het echt mijn droom bank maar hij werd echt een maand later geleverd en gelukkig had ik ook een fauteuil gekocht bij de ikea anders had ik mooi een maand op de grond mogen zitten. En de bank is wat kleiner dan ik had verwacht en heeft een lagere rugleuning. Ik had achteraf misschien liever gewoon bij de ikea een bank gekocht en meteen mee naar huis genomen. Maar daar hebben ze niets wat ik echt mooi vindt.

Anoniem

Re: Online bank kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 21:28

Als het een linteloo is zeg ik;'Doen'!

Sandra_H

Berichten: 2741
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 09:34

Wij hebben afgelopen jaar een bank gekocht bij Home24, omdat dat we wilden inderdaad of niet te vinden was of veel te duur. Wij wilden een bepaalde ouwelullen relaxbank (zo lelijk dat ie weer mooi was, vonden wij :+ ) en precies die vonden we alleen daar. Is prima gegaan, de levering via post.nl vracht was wel even een dingetje, maar dat is uiteindelijk goed gekomen. Een superfijne bank, heel blij mee.

Moet daar wel bij zeggen dat we die bank in januari 2020 al besteld hadden, met een lange levertijd wat we toen niet erg vonden. Maar die levertijd bleef maar oplopen en ze konden ons niet zeggen wanneer hij uiteindelijk zou komen. Dus na ruim een half jaar maar geannuleerd en een andere bank gekocht, bij Vente Unique. De eerste bank stond kort daarna als niet meer leverbaar. Het alternatief was ook een prima bank, maar toen we een paar maanden later zagen dat "onze" bank weer te bestellen was hebben we die alsnog gekocht.

Biebz

Berichten: 5662
Geregistreerd: 25-06-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: Online bank kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 09:39

Wij hebben in de lockdown een bank online besteld omdat de showroom was gesloten. En onze bank was echt volledig doorgezakken dus moesten toen echt.
Wij hadden 30 dagen proeftijd en in die periode mocht de bank (mits niet beschadigd enzo) geretourneerd worden.
Was hier erg tevreden over!