Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingvdh schreef:Ik heb 10 jaar terug kunststof kozijnen laten zetten in een houten dakkapel. Ik ben er nog steeds blij mee. Ik was eindelijk van de tocht af. Gelijk al het buitenhout vervangen door keralit en ik hoef nooit meer te verven op de bovenverdieping. Als ik een berg met geld zou krijgen doe ik de beneden verdieping ook gelijk.
Als het tocht is er iets mis gegaan bij het zetten, maar dat zou ook mis zijn gegaan met houten kozijnen.
Bij mij geen enkele beschadiging te zien. Alles is heel netjes afgewerkt door de bouwvakkers.
Het beste kan je een gerenommeerd bedrijf laten plaatsen en goedkoop is vaak duurkoop. Er zit veel verschil in. Als ik zie hoe het er bij mij uitziet en bij de huurwoningen om de hoek zit daar echt verschil in. Bij mij zie je amper dat het kunststof omdat alles op kleur is en met nerfje. Bij de huurwoningen zie je het neppe er vanaf.
Indi_Vito schreef:Nooit doenwat een gedoe met kunststof kozijnen. Echt verschrikkelijk het tocht als de pest. Hier gaan ze alles weer terug zetten naar hout.
moonsparkle schreef:Heeft er iemand ervaring met een houten kozijn vervangen voor kunststof? Wij willen dat in de badkamer laten doen, maar worden dan de badkamer/tegels niet beschadigt?
manonutjuh schreef:Ik vraag me af welke kozijnen je moet hebben, een levertijd van 5 maanden is wel erg lang volgens mij.
moonsparkle schreef:Ook dubbele reacties qua het maakt niet of wel uit voor de badkamer, haha. In de winter heb ik wel mijn badkamer nodig om mezelf op te kunnen warmen dus anders zou ik de badkamer weer een jaar vooruit moeten schuiven als ik hoop het kozijn wil wachten. Uiteraard zou het nog erger zijn als de badkamer er wel door beschadigt zou raken maar sommige zeggen geen probleem en sommige zeggen wel een probleem
Gebruikers op dit forum: Clmr, Dakotha_, DGM, Geodeo, IASCrawler, Justme_Lisaa, leintje_, Saaams, Silvia, thequeensmum en 124 bezoekers